User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.11.2025 / 14:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > voiko loppua teho prossusta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voiko loppua teho prossusta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
15. lokakuuta 2010 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei olen pelannut bigpointin.com sf serveri peliä ja minulle tulee ongelmia kun siinä laiva pelissä on paljon laivoja samaan aikaa tuudulla , tuntuuu kuin joku muu ohjaisi silloin koneeni hp pavilion dv7 1113 prossuna amd athlon 2x64 ja 4g pyärittävää eli olen lisännyt 1g pyörittävää ja w7 ultimaten on vistan tilalla eli tähän on näin vain minulle sanottu ja toiset väittävät toista, joten olen nyt erittäin epätietoinen missä vikaa, ystävällisesti kysyn koska olen pikkusen pihalla asioista viellä:)p.. kaikki eivät ole koneen kanssa eläneet kuten minä vain reilu 2v ja ikää on.. ja jos ei Bp.com firmaa tiedä joka on euroopan laajimpia niin , ei siihen voi ehkä vastata

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2010 @ 18:18

J00na5
Suspended permanently
_
15. lokakuuta 2010 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On ompas siinä taas sepustus...

Mutta sanoisin, että teho loppuu näyttiksestä.
Member

1 tuotearvio
_
15. lokakuuta 2010 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vois sitä selkeämmin kyl kysyä, paitsi et ainoa kysymys tuntuu olevan toi otsikko ja muu on jotain ihme selittämistä, mistä ei saa selvää. :O

Mut joo, taitaa näyttiksestä loppua teho, kuten JOOna5 sanoi.
Mainos
_
__

_
Newbie
_
15. lokakuuta 2010 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti J00na5:
On ompas siinä taas sepustus...

Mutta sanoisin, että teho loppuu näyttiksestä.
kiitoksia vaan se on serveri peli ja erittäin laaja mittainen eli ja koska on kyseessä läppis ni selvksi tuo tuli
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > voiko loppua teho prossusta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy