User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 11:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > windows update ei pelaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Update ei pelaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PurkkiFisu
Newbie
_
19. lokakuuta 2012 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, vaihdoin mun läppärin käyttöjärjestelmän kielen Englanniksi Vistalizatorilla mutta nyt minun Windows update ei toimi! :/ Siinä ei ole mitään juttuja että ''Check for updates'' tai semmoosia, sielä ei ole mitään paitsi vihreä oikein merkki ja sen vieressä lukee #elementModuleHeaderText# ja olen ladannut viimeisimmän version updaterista mutta ei toimi!! :/ Voiko kukaan auttaa? Ja minulla on Windows Vista Service Pack 2

link <-- Siinä olis kuva siihen!

Purkki

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2012 @ 22:25

AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
20. lokakuuta 2012 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palauta kieli takaisin siihen mitä se oli.

E: Ja ennen uudelleenasentamista kannattaa melkeinpä poistaa kaikki antivirusohjelmistot koneesta. Ne voivat haitata tuota asennusta. Sitten voit kokeilla poistaa SP2, asentaa SP1 MUI ja tämän jälkeen asentaa SP2.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. lokakuuta 2012 @ 08:56

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > windows update ei pelaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy