User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > antennin virittäminen ja signaalin parantaminen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Antennin virittäminen ja signaalin parantaminen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
5. tammikuuta 2011 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asun täällä korvessa ja meillä on laajakaista joka maksaa 40e kuussa!!! Aivan kohtuuton hinta vain 115kb/s nopeudesta. Voisiko signaalia jotenkin parantaa antennia siirtämällä tai asentamalla siihen jotain härpäkkeitä? Jos ei niin nettitikku pitäisi melkein hommata sama nopeus siinäkin...
Qwerty200
Newbie

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2011 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvällä antennilla saa hyvän signaalin ja pitkän kantomatkan.
itse olen käyttänyt tätä
link

ja hyvin on toiminut. noin 600kb/s
Junior Member
_
8. tammikuuta 2011 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qwerty200:
itse olen käyttänyt tätä
link

käykö tuo varmasti meidän modeemiin kiinni? pyöreä kierre liitin se meillä ainakin on
Mainos
_
__

_
Qwerty200
Newbie

1 tuotearvio
_
9. tammikuuta 2011 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Speedyhauki:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qwerty200:
itse olen käyttänyt tätä
link

käykö tuo varmasti meidän modeemiin kiinni? pyöreä kierre liitin se meillä ainakin on
siis jos meinasit mokkula yhteyden hommata niin siihen käy tuo antenni. samalta sivulta löytyy sovitin kaapeli melkein kaikkiin mokkuloihin :)

itellä käytössä sierra wireless usb309 ja tuo antenni suunnattuna lähimpään tukiasemaan.
ja yhteyden nopeus tuo 600kb/s
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > antennin virittäminen ja signaalin parantaminen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy