User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 08:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > dna mokkula ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dna mokkula ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lortsimig
Suspended due to non-functional email address
_
7. elokuuta 2009 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma on siis siinä että dna mokkula käynnistyy vaan silloin kun käynnistää koneen uudelleen ja koneessa on kiinni mokkula. Jos laitan
mokkulan kiinni silloin kun kone on päällä se mokkulan ohjelma ei käynnisty enkä pysty ottaa internettiin yhteyttä Onko tähän ongelmaan ratkaisua
käyttöjärjestelmä on Windows vista home premium
ja kone on acer aspire 5315.

Lörtsi miguel
hennax
_
7. elokuuta 2009 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

olen itse vasta Newbie, mutta olen kohdannut saman ongelman ajoittain. Omassa kannettavassani on 4 USB-porttia, ja olen huomannut, että joku portti ei joskus toimi, jolloin olen siirtänyt mokkulan toiseen porttiin. Sattumoisin joku neljästä on aina toiminut. Oletan, että sulla on Globe Trotter Connect ja Optionin mokkula...? Kokeile siis johonkin toiseen USB-porttiin jos vaan löytyy.
pateboe
Member

6 tuotearviota
_
8. elokuuta 2009 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillu päivittää mokkulaa?

1. 6700K | GTX 1070 | 16GB DDR4 | 240GB SSD
2. FX-6300 | GTX 660 DCII OC | 8GB DDR3 1600Mhz | 1TB HHD
Mainos
_
__

_
lortsimig
_
8. elokuuta 2009 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain ongelman korjattua poistin käynnistys ohjelmia msconfigistä saattoi olla virus ja on mulla se mokkula ja olin kokeillut siirtää sitä moneen porttiin

Lörtsi miguel
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > dna mokkula ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy