User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 03:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > mokkula kuumenee ja katkoo...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mokkula kuumenee ja katkoo...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Veba
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2011 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on dna:n 2 mekanen mokkula se on ruvennu kuumenemaan pirusti, hyvä että kärsii koskea. Niin ja katkaisee yhteyden vähän väliä. Oisikko kellään apuja ko. ongelmiin?
S5570
Junior Member

2 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2011 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sama ongelma. (tikku huawei E160E saunalahti) mulla se kuumenee ja katkaisee netin, ja kun odottelee n. 10min niin netti alkaa toimimaan.
tikku n. vuoden vanha

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2011 @ 13:17

1pertti
AfterDawn Addict
_
27. heinäkuuta 2011 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotenkinhan se on mennyt rikki, koska noin kuumenee, ja kaipa tuo yhteyden katkeaminen johtuu juuri tuosta ylikuumenemisesta. Käy vaihtamassa uuteen.
Senior Member

13 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2011 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistä tikku usb jatkojohtoon ja se jatkojohto kiinni koneeseen. Pitäisi auttaa noissa tapauksissa. Sekä kannattaa se mokkulan fw päivittää.

Veba
Junior Member
_
29. heinäkuuta 2011 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tänään kävin hakemassa uuden tikun. Nytten netti on ollu toiminnassa jo 3 tuntia ilman katkoja. Jospa se vika oli tikussa...
Veba
Junior Member
_
3. elokuuta 2011 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Veba:
Joo tänään kävin hakemassa uuden tikun. Nytten netti on ollu toiminnassa jo 3 tuntia ilman katkoja. Jospa se vika oli tikussa...
Joo, vika oli varmaan tikussa. Ei ole katkaissut yhteyttä tähän päivään mennessä yhtään kertaa. Mutta mokkula on aika kuuma kuiteskin. Kuumeneeko mokkulat muilla sankareilla? Mulla on mokkula 15cm johdon päässä.
Mainos
_
__

_
peksu62
Newbie
_
15. syyskuuta 2011 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla pätkii tunnin välein ,ohjelma näyttää että yhteys on mutta tikku on pimee?
Mistä hait uuden tikun? kävin mustassapörsissä mista hain tikun mutta siellä vaan pyöriteltiin asiaa eikä muuta.tikku vuoden vanha.Ostin myös uuden koneen eilen ku ajattelin että se on vahasta koneesta kiinni ku se pätki muutenkin.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > mokkula kuumenee ja katkoo...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy