User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.4.2025 / 21:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > router + router + langaton nettivastaanotin (ei mokkula)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Router + Router + Langaton nettivastaanotin (ei mokkula)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
elama
Member
_
19. elokuuta 2009 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elieli! Kuvitellaan tilanne et tuolla jossain lähellä on langaton netti eli routteri käytös. Sitten mulla on langaton nettivastaanotin vai mikä onkaan (ei mokkula), mutta signaali on hyvin heikko. miten saisin vahvistettu tämän signaalin??
Ostamalla tehokkaampi nettivastaanotin????
entä jos: mulla on vielä toinen routteri? routterillahan on pidempi kantama? vai?
Eli yksinkertaistettuna: voiko jotenki mun routterilla ottaa se pidemmällä oleva signaali/netti ja sitten mun koneessa oleval nettitikul ottaa se signaali mun routterista??
Mitä mieltä ootte?? mitä pitäis tehä?
Kiitos vastauksista!!
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
28. elokuuta 2009 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhut wlanista. Ja kyllä voit vahvistaa wlanin kantamaa asetamalla yhteen tai kumpaankin päähän paremman antennin. Kaikkii Wlan laitteisiin ei saa parempaa antennia asennettua. Tukiasemakin voi napata signaalin kauempaa, koska siinä on usein parempi antenni.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > router + router + langaton nettivastaanotin (ei mokkula)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy