User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 18:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > valokuitu vantaalle....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Valokuitu Vantaalle....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dingdong01
Newbie
_
3. kesäkuuta 2013 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Asun vantaalla ja tänne ei ole saatavilla kuin hidas 6/0.60 adsl. Onko tänne tulossa valokuitua? Kertokaa te kaikki minulle, jotka asutte vantaalla onko teillä valokuitu tai onko se tulossa pian. Itseäni alkaa tympimään, kun adsl menee poikki lähes joka viikonloppu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. kesäkuuta 2013 @ 16:08

1pertti
AfterDawn Addict
_
4. kesäkuuta 2013 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vantaa on melkoisen laaja alue ja kiinteiden laajakaistayhteyksien tarjonta vaihtelee suurestikin sen sisällä. Lisäksi asiaan vaikuttaa se, onko kyseessä kerrostalo vai omakotitalo. Pääoperaattorit tarjoavat netissä osoitekohtaisia tietoja niin valokuitu- kuin muidenkien yhteyksien saatavuudesta.
AfterDawn Addict
_
5. kesäkuuta 2013 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dingdong01:
Hei!

Asun vantaalla ja tänne ei ole saatavilla kuin hidas 6/0.60 adsl. Onko tänne tulossa valokuitua? Kertokaa te kaikki minulle, jotka asutte vantaalla onko teillä valokuitu tai onko se tulossa pian. Itseäni alkaa tympimään, kun adsl menee poikki lähes joka viikonloppu.
Missäpäin vantaata asut.

Itse asun Havukoskella.

Taloyhtiöön tulee Soneran ja Elisan valokuidut.
Sekä kaapelin kautta DNA/Welho

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2013 @ 16:12

dingdong01
Newbie
_
5. kesäkuuta 2013 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aba120:
Hei!

Missäpäin vantaata asut.

Itse asun Havukoskella.

Itse asun vantaan hakkilassa. Olen kysynyt soneralta, dna:lta ja saunalahdelta, että onko tänne tulossa valokuitu/kaapeli, ja vastaus oli kaikilta, että valokuitua ei ole suunnitelmissa tänne rakentaa.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2013 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aba120:
Hei!

Missäpäin vantaata asut.

Itse asun Havukoskella.

Vielä tuntuu Open Access -systeemissä olevan hiukan kehittelemistä. Tämä esimerkki kuvastaa juuri sitä kaikkein huonointa vaihtoehtoa. Tuossa aban esimerkissä voittaja on yksi operaattori, häviäjänä kaksi muuta operaattoria ja kuluttajat. Jos operaattorit pystyisivät yhteistyössä vetämään kuituja eri taloihin, siinä olisi aika lailla win-win-tilanne kaikille.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > valokuitu vantaalle....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy