User Käyttäjä Salasana  

maanantai 26.1.2026 / 06:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > ~1000? kone, ei näyttöä, pelaamiseen ja editointiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
~1000? kone, ei näyttöä, pelaamiseen ja editointiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Snowman79
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2011 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snowman79:
Silentrig on muutenkin ollut tässä jotenkin outo, he laskivat minulle tarjouksen viime kuun alussa, sitten 4.2. ilmoittivat että laskevat uuden tarjouksen minulle kun kerron haluanko SATA3 emolevyn (kun SATA2 oli intel vetänyt pois). Sittemmin olen neljä eri mailia heille lähettänyt missä olen kysellyt uuden tarjouksen perään (siis ilmoitin, että lasketaan sitten tarjous SATA3 emolevyllä) mutta mitään ei ole kuulunut. Lieko heillä kauppa käy liian hyvin kun asiakkaisiin ei tarvitse olla yhteydessä...
Niillä ei vielä oo niitä emoja. Vaikee sikäli tehä tarjoustakaan.

Vaikka niillä ei olisi emolevyjä, voisitvat vastata viestiin ja kertoa mikä on tilanne, VARSINKIN kun lupaavat seuraavana päivänä laskea tarjouksen ilmoitettuani haluanko SATA3-emolevyn joita heillä piti silloin olla. Asiakaspalvelun 1on1.
Jufis
Newbie
_
10. maaliskuuta 2011 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asiakaspalvelua voisi kyllä parantaa tuolla Silentrigissä... eivät ole vieläkään vastanneet lähettämiini viesteihin.
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. maaliskuuta 2011 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu mulla. Uutenvuotena ja ennen sitä vastaus tuli aina päivässä, mutta nykyään ei edes vastaa viesteihin. Murossa samaa juttua ollut, todella vähäistä heidän s-postailu, taitaapi olla kiireitä, tai miesvajausta.

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > ~1000? kone, ei näyttöä, pelaamiseen ja editointiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy