User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 22:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > assystä myyntiin tulleet tietokoneet rahansa arvoisia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Assystä myyntiin tulleet tietokoneet rahansa arvoisia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Janaros
Newbie
_
8. elokuuta 2011 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,

Tarvitsen tietokoneen pelejen pelailuun (pääsääntöisesti SC2), ja samanaikaiseen streamaukseen käyttäen FMLE + VHScreencappia. Nykyisellä raudalla tämä ei enää onnistu, ja olin miettinyt uuden koneen hankintaa.

Jimms PC storessa on nyt assyssisä käytetyt koneet, löytyy etusivulta hintaan 869 euroa. En voi linkata uutena käyttäjänä.

Kysymyksenä on siis että kannattaako minun ostaa vajaan 900 euron kone Jimms:iltä, vai tuleeko halvemmaksi/paremmaksi jos kokoan itse
(elikkä saanko paremman koneen samalla rahalla käyttötarpeisiini jos ostan ja kokoan itse). Loppujen lopuksi budjettini tulee olemaan 900 euroa, heitolla +-100 euroa.

Tuhannet kiitokset vastauksista,

Jan Sarasvuo
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
8. elokuuta 2011 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://jimms.fi/tuoteinfo/JIMM-ASSY-S11?pid=1312808431776

Siltikin halvemmaksi tulee kasata itse osista, vaikkei tuo huonoimpia vaihtoehtoja olekaan.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Moderator

6 tuotearviota
_
8. elokuuta 2011 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata. Suunnilleen sama (paikoitellen parempikin) paketti erikseen kasattuna:

900 euron budjetilla tuohon saa omien mieltymysten mukaan paremman prossujäähyn, SSD-levyn, paremman näyttiksen ja/tai vielä paremman kotelon. Käyttiskin mahtuu budjettiin mukaan tarvittaessa.

E: Lisätään vielä, että kasattuna kone kannattaa ostaa muualta. Jimmsin kasaus (80?) on kallis kuin mikä.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2011 @ 16:15

antsuk
Member
_
8. elokuuta 2011 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä joo halvemmalla saa valitsemalla osat itse ostoskoriin. Ja tuossa ei ole mainintaa powerista (hieman epäilyttävää), sekä erilliseen äänikorttiin menee luultavasti rahat hukkaan. Ja ehkä isoimpana kysymysmerkkinä näytönohjain, siitä ei mainita että olisi Ti -mallia...

Edit. Jep tuossa Axulla pal parempi kokonaisuus.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2011 @ 16:17

Mainos
_
__

_
Janaros
Newbie
_
8. elokuuta 2011 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Loistavaa, Kiitos Afterdawn vastaukista.

Olen itse aloittelija hardware osastolla, mutta ajattelin kuitenkin koota itse koneeni.

Mistä minun kannattaa ostaa tietokoneen osat? Kannattaako minun ostaa Amazonista, vai onko Jimm's tai vastaava kotimainen parempi? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > assystä myyntiin tulleet tietokoneet rahansa arvoisia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy