EDIT: KAIKKI UUSIKSI, PERKELE, TÄSSÄ UUSIN YRITYS. KIITOS KAIKILLE AVUSTA!
http://imgur.com/cKayJ
Noniin, nyt sain vihdoin buildin joka vaikuttaa mielestäni hyvältä. Voisiko joku antaa vielä viime hetken ehdotuksia/muutoksia? Kaipaako tämä vielä mitään, ja pitääkö minun ostaa kaapeleita tähän vielä lisäksi?
Kannattaako minun ostaa osat Jimmsiltä, vai onko suomessa halvempaa kauppaa näille osille?
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
1) En tule ylikelloittamaan konettani. Kannattaako minun vaihtaa prosessoria tämän takia? Onko "parempaa" vaihtoehtoa käyttäjälle joka ei tule muuntelemaan valmista pakettia paljoa?
1b) Kannattaisiko minun opiskella ylikelloittamisen jaloa taitoa? Vähentääkö tämä koneen ikää jos minulla on kunnon jäähdytykset?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Janaros: 1) En tule ylikelloittamaan konettani. Kannattaako minun vaihtaa prosessoria tämän takia? Onko "parempaa" vaihtoehtoa käyttäjälle joka ei tule muuntelemaan valmista pakettia paljoa?
Ei tolla hinnalla. 100 eurolla 955BE selkeesti paras valinta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Janaros: 1b) Kannattaisiko minun opiskella ylikelloittamisen jaloa taitoa? Vähentääkö tämä koneen ikää jos minulla on kunnon jäähdytykset?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2011 @ 14:19
Noniin, nyt sain vihdoin buildin joka vaikuttaa mielestäni hyvältä. Voisiko joku antaa vielä viime hetken ehdotuksia/muutoksia? Kaipaako tämä vielä mitään, ja pitääkö minun ostaa kaapeleita tähän vielä lisäksi?
Kannattaako minun ostaa osat Jimmsiltä, vai onko suomessa halvempaa kauppaa näille osille?