User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 01:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > gtx 570 vai hd 6970
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
GTX 570 vai HD 6970
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Eckersley
Junior Member
_
6. elokuuta 2011 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis saksan ebaysta oon katellu tällästä. Eli onko tästä mihinkään?
Muisti: 8Gb DDR3
Näyttis: Geforcen GTX 570
Prossu: AMD Phenom II X6
Kiinto: 2TB

Suoranaisesti toi tulee megaport.de:ltä mutta se on myynnissä ebayssa, eli kyseessä ei ole käytetty tai muuten epäilyttävä kone.
Ja hintaa on vain vajaa 740e postikulujen kanssa.
E: Ja on ihan pakko avautua :D Mä oon ihan helvetin tyhmä. Mä ostin viime kesänä jonkun acerin pakettipaskan joka on nyt viidettä kertaa huollos ja ne lähettää uuden koneen ku ollu 3 rautavikaa.Kone makso 680e ja jos oisin siihen satasen tai kaks lisänny ni oisin kyl pärjänny vähän pitemmälle ku nyt kohta rupee ottaan jo tehot kiinni. Eihän sitä silloin ajatellu ku piti vaa CS pyöriä..
E: Ja pitäs Codit pyörii recordausmieles ja uusimmat pelit pehmeesti. Mutta kun recordaan niin FPS ei tarvii olla mikään huikee, että ihan pelattava vaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. elokuuta 2011 @ 13:42

BPVest
AfterDawn Addict
_
6. elokuuta 2011 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvis tietää enemmän tosta koneesta. Mikä Phenom II X6? Mikä koppa? Mikä poweri jne.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
6. elokuuta 2011 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eckersley:

Suoranaisesti toi tulee megaport.de:ltä mutta se on myynnissä ebayssa, eli kyseessä ei ole käytetty tai muuten epäilyttävä kone.
E: Ja on ihan pakko avautua :D Mä oon ihan helvetin tyhmä. Mä ostin viime kesänä jonkun acerin pakettipaskan joka on nyt viidettä kertaa huollos ja ne lähettää uuden koneen ku ollu 3 rautavikaa.Kone makso 680e ja jos oisin siihen satasen tai kaks lisänny ni oisin kyl pärjänny vähän pitemmälle ku nyt kohta rupee ottaan jo tehot kiinni. Eihän sitä silloin ajatellu ku piti vaa CS pyöriä..
E: Ja pitäs Codit pyörii recordausmieles ja uusimmat pelit pehmeesti. Mutta kun recordaan niin FPS ei tarvii olla mikään huikee, että ihan pelattava vaan.
Ekaksi siinä on sakunäppisleiska, eli jos vehjes on kannettava, sen voi kyllä vaihtaa, mutta tarvitaan uusi näppis...
Tokaksi mukana tuleva käyttis on myös Saku-mallia, eli sekään ei ole välttämättä helpoimpia ja halvimpia vaihtaa...

Muuten varmaan ihan asiapeli...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Eckersley
Junior Member
_
6. elokuuta 2011 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eckersley:

Ekaksi siinä on sakunäppisleiska, eli jos vehjes on kannettava, sen voi kyllä vaihtaa, mutta tarvitaan uusi näppis...
Tokaksi mukana tuleva käyttis on myös Saku-mallia, eli sekään ei ole välttämättä helpoimpia ja halvimpia vaihtaa...

Muuten varmaan ihan asiapeli...

T: Vesku
Aivan, voi perhana,tota en ajatellukkaa. Kiitti huomautuksesta.
Mainos
_
__

_
Eckersley
Junior Member
_
6. elokuuta 2011 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo katoin tota koppaa ja virtalähdettä sieltä nettisivuilt ni koppa on Aerocool Syclone II Tower tai NZXT Lexa S Tower riippuen kumman mallin otan koska toisessa on näyttiksenä GTX 570 ja toises HD 6970. Eli kumpi ois parempi. Ja se poweri on 750 wattii joka on ihan liikaa tiedän mutta sitä ei voi vaihtaa :/ Ja en tiiä miten ninjailen sen käyttiksen kaa :F
E: Tää on vaan yks vaihtoehto koska en tiedä mitä paskaa ne acerilta lähettää mulle...
E: Enää on kiinni siitä onko GTX 570 vai HD 6970 parempi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. elokuuta 2011 @ 12:48

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > gtx 570 vai hd 6970

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy