Lainaus:Itse asiassa hommahan on kääntymässä ihan päinvastoin, eli AMD pyrkii keskittymään enemmän ja enemmän tablettiprossuihin ja APUihin koska heidän desktop-osasto tuottaa niin valtavia tappioita kvartaalista toiseen. APUt ovat ainoa paikka missä AMD voi realistisesti kilpailla Intelin kanssa.
Katto visheraa ja tätä niin ei oikein vakuuta tuo sun kommenttis. Mutta minun osalta jääköön tähän tää vääntäminen, ap sai varmaan jo vastauksensa.
Helppohan se on väläytellä vaikka ja mitä mutta jos firma tekee jatkuvaa tappiota niin ei se voi jatkaa samalla tahdilla. APUissa on AMD:n toivo uskokaa nyt. AMD:llä on edelleen isoin ongelma selvittämättä, he ovat jatkuvasti sukupolvea jäljessä valmistustekniikassa ja jos tota ei saada tasotettua ei huippu-desktop puolella ole mitänä toivoa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti i7Extreme: Okei, ei kelvannut. Mutta tukee, on mun mielestä sama, kun että toimii ja tottakai toimii useammalla ytimellä (ja Sli/ Crossfie: llä). Mutta osaako hyödyntää (yli 4- ydintä) on eri asia. Kuten tuossa alla, en näe että siinä AMD FX-8350: n hyötyvän 8: sta ytimestään Intellin i5-4670K 4-ytimeen verrattuna.
http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-2013061215085975643.png Kuvan lähdesivu: http://muropaketti.com/artikkelit/prose...4670k-haswell,5 Siellä on myös muita pelejä vertailtu.
8 ytiminen prossu ei hyödytä vs 4 ytiminen peleissä jotka käyttää max 4 ydintä. Uutinen?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ransester: Helppohan se on väläytellä vaikka ja mitä mutta jos firma tekee jatkuvaa tappiota niin ei se voi jatkaa samalla tahdilla. APUissa on AMD:n toivo uskokaa nyt. AMD:llä on edelleen isoin ongelma selvittämättä, he ovat jatkuvasti sukupolvea jäljessä valmistustekniikassa ja jos tota ei saada tasotettua ei huippu-desktop puolella ole mitänä toivoa.
Ei AMD:n tonne APU-puolellekaan kantsi liikaa panostaa. Intel lahjoo valmistajat hommaan Intelin roskaprossuja (Atom jne). Intel on tehny tota aikasemminki.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Ei AMD:n tonne APU-puolellekaan kantsi liikaa panostaa. Intel lahjoo valmistajat hommaan Intelin roskaprossuja (Atom jne). Intel on tehny tota aikasemminki.
Näinkin mutta mun mielestä AMD:ltä jo hyvä kiinnitys noi nextgen-konsolit. Se merkkaa jo paljon.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ransester:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Näinkin mutta mun mielestä AMD:ltä jo hyvä kiinnitys noi nextgen-konsolit. Se merkkaa jo paljon.
Hyvä alku. Sillä voi saada seuraavalleki konsolisukupolvelle sopparin.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..