User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.1.2026 / 20:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > hinta/laatu suhde
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hinta/laatu suhde
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
deadflame
Junior Member

15 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2011 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tuossa katsellut jo kuukauden koneita netissä. Nyt varmistuin asiasta ettei rahat riitä k2500 settiin niin kasaan x6 phenomin ympärille koneen. Olen tuossa kasaillu setin pixmania+ jimms combolla.

http://www.aijaa.com/v.php?i=7335423.jpg

Silentrigin toimituskulut olisi 8,50e tuohon prossu+jäähy hommaan. Aikaisemmin kokeilin vain kotelolla, että paljonko toimituskuluja oli siellä. Mugen 2 tai ninja 3 olisi taas silentrigillä tarjonnassa, mutta taidan ottaa tuon Coolink Corator DS jimssiltä.

Saksastakin olen katsellut settejä, mutten taida jaksaa taistella takuuasioiden kanssa jos jotain hajoaisi.

Onko ok setti, saanko jostain vielä parempaa halvemmalla?

edit. Tässä hetken mietittyäni ajattelin etten tarvitsekkaan crossfire emoa. mikä olisi hyvä emo tuolta pixmaniasta tai jimmsiltä. Kenties tämä

edit2. kannattaisiko sitä kuitenkin lähteä tuon saksan kannalle. kasasin mindfactorysta tämmöisen paketin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2011 @ 18:41

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > hinta/laatu suhde

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy