Hei,
Tarkoitukseni olisi koota itse hinta/teho suhteeltaan hyvä kone peli- ja normaalikäyttöön, jota olisi sitten muutamien vuosien ajan tarkoitus päivittää tarpeen mukaan. Olen vertaillut osia ja niiden hintoja eri verkkokaupoista ja tutustunut useisiin kokoonpanoihin ad:n sivuilla. Olen koonnut itselleni osalistan, joka sisältää osia kahdesta eri verkkokaupasta ja haluaisin asiantuntevampien mielipiteen paketista.
Kun nuo tuotteet katoin tuli niille yhteishintaa 826,20?, joka omasta mielestäni on sellainen jota haen.
Joten haluaisin tietää,
-Ovatko nämä kaikki osat yhteensopivia ja toimivat iloisesti yhdessä kauheasti säätämättä?
-Katsomani prosessorit eroavat toisistaan - sandy bridge/ivy bridge - arkitehtuureiltaan ja ominaisuuksiltaan, kumpaa suosittelisitte?(molemmista löytyy intelin TB 2.0 jonka haluaisin sisältyvän koneeseen)
-Ovatko osat muuten laadukkaita?
-virtalähde; laadukas, tarpeeksi tehokas?
Vaihtoehtoisia osia saa ehdottaa ja hintahaarukka on siinä 850 kieppeillä. Kiitos mielipiteistä jo näin etukäteen.
Prossuksi 3570K, näyttis 6850/6870/560ti 448, SSDksi Samsungin 830 ja kiintolevyksi Caviar Blue. Muistit halvinta DDR3 ja ehdottomasti poweri vaihtoon. Tilalle XFX 550W/ super flower golden green pro 400/450w. Itse asiassa joku voisi kasata kokonaan uuden paketin, puhelimella en oikein pysty.
Alle 900e ei kyllä saa tuohon parempaa näytönohjainta, ainoastaan jos jättää ssd-aseman pois ja ottaa halvimman kotelon niin saa juuri ja juuri GTX 560 Ti:n.
Emolevy on matx-mallia, mutta voittaa kyllä samanhintaisen pro3 atx-version ominaisuuksissa, siinä ei vain ole vanhoja pci-slotteja ollenkaan.