User Käyttäjä Salasana  

maanantai 11.8.2025 / 03:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > itse koottava pc 500e apuva!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Itse koottava pc 500e apuva!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
suurimies
Member
_
24. syyskuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve. Suunnitelmana on koota pc ja katselin tuolta jimms pc storesta ja olin hämmentynyt. Tarvitsisin siis apua osien valitsemisessa, budjetti on 500e. Sellaiset vaatimukset löytyisi että näytönohjaimessa täytyisi löytyä sekä vga että hdmi ulosmeno ja koppa saisi olla mahdollisimman helposti käsiteltävä. Hintaan ei tarvitse sisältyä käyttöjärjestelmää sillä omasta takaa löytyy jo windows 7.

PSP 2g+4g memorystick pandoras battery tool 3.90 m33 + kernel add on

FÖÖNI:nokian N91 musiikki puhelin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2009 @ 19:02

Eldorad0
Member
_
25. syyskuuta 2009 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa jonkinmoinen, muistia voidaan lisätä ja näyttistä huonontaa jos kone ei ole tulossa pelitarkoitukseen.

HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300
suurimies
Member
_
26. syyskuuta 2009 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttää tosi hyvälle! Selailin muutama päivä sitten net anttilaa ja vastaan pomppasi tälläinen kone http://www.netanttila.com/webapp/wcs/sto...ategoryId=31151 Tiedän että joka puolella toitotetaan että ei valmis koneita mutta heräsi kysymys että kumpi noista olisi parempi, tuo itse koottava setti tuossa vaiko tuo anttila kone? Kone tulisi tois sijaisksi pelikoneeksi xboxin rinnalle, eli olisi mukava jos pyörittäisi esim. cod4 tyyliset pelit sulavasti.

PSP 2g+4g memorystick pandoras battery tool 3.90 m33 + kernel add on

FÖÖNI:nokian N91 musiikki puhelin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2009 @ 10:32

Mainos
_
__

_
Eldorad0
Member
_
26. syyskuuta 2009 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakettikoneissa on yleensä halvin mahdollinen emo, huono virtalähde ja ei päivitysvaraa. Ota mielummin toi itse-koottava... Ainoa mikä mietityttää on muistin määrä, 2GB on liian vähän, pitää venyttää budjettia tai sitten myöhemmin ostaa 2GB lisää.

EDIT: Ja kyllä toi 4850 pyörittää cod 4-5-6 aiiivan hyvin.

HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2009 @ 11:16

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > itse koottava pc 500e apuva!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy