User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 02:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > jimm`s pc-storen kasattu kone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jimm`s Pc-storen kasattu kone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
27. elokuuta 2011 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi vaan kaikille,

Eli olisin kysynyt onko tämä kasattu kone hyvä oikeasti pelaamiseen?Eli että uusimmatkin pelit tulee toimimaan niinkuin pitääkin?

http://www.jimmspc.fi/tuoteinfo/JIMM-MC2-PANTHER?pid=1314435728517
Moderator

6 tuotearviota
_
27. elokuuta 2011 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hintaansa nähden aika laiska kone. Vertaa vaikka tähän pakettii, joka maksaa vähemmän, mutta siinä on silti paljon tehokkaampi näyttis:

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Newbie
_
27. elokuuta 2011 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksesta ja linkistä. Tuo vaikuttaa ihan hyvältä. Mutta mites kun itse en osaa kasailla konetta niin saako tuon esim. kasattuna Jimm`s pc-storelta? ja tuleekohan siihen paljonkin lisä hintaa?
Moderator

6 tuotearviota
_
27. elokuuta 2011 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jimms laskuttaa kasauksesta aika huikeat 80?, mutta Lapstoresta ja Silent rigistä saa halvemmalla (30?/45?).

Sen verran muutoksia tuohon Lapstoren pakettiin kannattaa tehdä, että vaihdat emolevyn Asrockin emolevyn ja Corsairin SSD-levyn.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Newbie
_
27. elokuuta 2011 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok,kiitos tiedosta :)

Laskin nyt sitten uudestaan paljon tuolla kokoonpanolla tulisi maksamaan niin,harmi että menee yli tonnin mutta en nyt vielä sulje pois tuota vaihtoehtoa...
Moderator

6 tuotearviota
_
27. elokuuta 2011 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tinde78:
Laskin nyt sitten uudestaan paljon tuolla kokoonpanolla tulisi maksamaan niin,harmi että menee yli tonnin mutta en nyt vielä sulje pois tuota vaihtoehtoa...
Siis mitä laskit ja tulee yli tonnin paketti? Lapstoresta ostettuna tuo setti maksaa 880? kasauksen kanssa + Win 7 64bit. Edelleen neljä kymppiä halvempi, mutta parempi mitä Jimmsin valmispaketti.

Newbie
_
27. elokuuta 2011 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh, oon sitten tainnut laskea väärin :)

Mä yritin käydä äsken kattomassa tuon kokoonpanon pakettilaskurin avulla Lapstoren sivuilla mutta en löytänyt esim. tota samaa prossua. Mä en taida nyt osata varmaan etsiä noita komponentteja tai jotain...

Olisko sulla mahdollisesti antaa uusi linkki?
RatCon
AfterDawn Addict
_
27. elokuuta 2011 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mä yritin käydä äsken kattomassa tuon kokoonpanon pakettilaskurin avulla Lapstoren sivuilla mutta en löytänyt esim. tota samaa prossua. Mä en taida nyt osata varmaan etsiä noita komponentteja tai jotain...

Kirjota siihen "tuotehaku" kenttään mikä on etusivulla niin johan löytyy.
Mainos
_
__

_
BPVest
AfterDawn Addict
_
27. elokuuta 2011 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:

Kirjota siihen "tuotehaku" kenttään mikä on etusivulla niin johan löytyy.
Lisätään vielä et unohda se pakettilaskuri, käytä ostoskoria.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > jimm`s pc-storen kasattu kone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy