Olen nyt pitkästä aikaa harkitsemassa pöytäkoneen ostamista, koska hinta-laatusuhde tuntuisi olevan niissä parempi kuin läppäreissä ja tabletti hoitaa nykyään "matkailukoneen" roolia. Tuntuu kuitenkin siltä että olen hieman jäännyt tietokoneiden kehityksestä jälkeen ja kysynkin neuvoa täältä onko tässä paketissa hyvä hinta-laatusuhde? Ainakin omaan silmääni vaikuttaisi hyvältä. Kone tulee niin työ- kuin viihdekäyttöön (mm. pelaamiseen).
AMD870-piirisarjaan pohjautuva emolevy, SATA 6Gbps, USB 3.0
AMD FX-4170 4.2GHz 12MB 4-core Prosessori 8GB DDR3 1600MHz keskusmuistia
1TB SATAII -kiintolevy NVIDIA GeForce GTX 670, 2GB GDDR5 -näytönohjain
Polttava DVD-asema
Antec One ATX-kotelo sekä 500W virtalähde Windows 7 Home Premium 64b (Suomi)
----------------------
Tähän tulee vielä lisäksi jokin näppäimistö (hyvä hiiri ja kaiuttimet löytyykin entuudestaan), mutten ole vielä päättänyt mikä. Ehdotuksia otetaan toki vastaan!
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hezma: Olen nyt pitkästä aikaa harkitsemassa pöytäkoneen ostamista, koska hinta-laatusuhde tuntuisi olevan niissä parempi kuin läppäreissä ja tabletti hoitaa nykyään "matkailukoneen" roolia. Tuntuu kuitenkin siltä että olen hieman jäännyt tietokoneiden kehityksestä jälkeen ja kysynkin neuvoa täältä onko tässä paketissa hyvä hinta-laatusuhde? Ainakin omaan silmääni vaikuttaisi hyvältä. Kone tulee niin työ- kuin viihdekäyttöön (mm. pelaamiseen).
AMD870-piirisarjaan pohjautuva emolevy, SATA 6Gbps, USB 3.0
AMD FX-4170 4.2GHz 12MB 4-core Prosessori 8GB DDR3 1600MHz keskusmuistia
1TB SATAII -kiintolevy NVIDIA GeForce GTX 670, 2GB GDDR5 -näytönohjain
Polttava DVD-asema
Antec One ATX-kotelo sekä 500W virtalähde Windows 7 Home Premium 64b (Suomi)
----------------------
Tähän tulee vielä lisäksi jokin näppäimistö (hyvä hiiri ja kaiuttimet löytyykin entuudestaan), mutten ole vielä päättänyt mikä. Ehdotuksia otetaan toki vastaan!
Surkee prossu siinä ainaki on. Tolla hinnalla sais varmaan saman näyttiksen mutta intelin prossun/emon pohjalle. Suosittelen kasaamaan komponenteista
Prosessori: INTEL CORE I5-2500K 3.3Ghz
ProsessoricooleriCooler Master Hyper 412S Cpu Cooler Hiljainen!
Muisti: 8GB G.Skill SNIPER Edition - DDR3 - 1600 Mhz -
Näyönohjain: Geforce GTX 570 PCIE 1280MB
Nvidianin uusi tehokkaalla ja hiljaisella jäähdytyksellä oleva ohjain tarjoaa loistavan pelikokemuksen.!
Emolevy: Gigabyte Z68X-UD3H-B3
Piirisarja: Intel Z68
Max muisti: 32GB USB-portit: 12kpl (4x USB 3.0)
SATA liitännät: 6 (2 x SATA3 6.0 Gb/s)
Firewire 2kpl
KovalevySeagate Barracuda Green 1TB
Verkkokortti: 10/100/1000BASE-T
Äänikortti: 7.1 CH HD Audio with Content Protection
Premium Blu-ray audio support
Kotelo: Antec Dark Fleet DF-30
Tuuletus: 1 x 140 mm (päällä), 1 x 120 mm LED (takana), 2 x 120 mm LED (edessä) + 1 120mm LED sivupellissä
Virtalähde: ThermalTake - Toughpower XT 775W - 16 dBA