User Käyttäjä Salasana  

torstai 8.1.2026 / 10:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > jimms pelikoneet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jimms pelikoneet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ana0389
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2012 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemuksia noista konepaketeista, onko asiallisia yms?

Ajattelin skipata osien valinnan ja muun, ja vaan ostaa valmiin paketin tuolta noin 1000 ?.lla

Niin ja miten noi toimitetaan? Olen saanut sellasen kuvan että ne on valmiiksi kasattuja ja asennettuja, johto seinään mallia. Ei mulle ole väliä onko kasattu vai osissa, mut olis kiva tietää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2012 @ 11:20

Justimus
Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2012 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niissä Jimm'sin valmispaketeissa ei ole järkeä. Kannattaa sen verran panostaa että valitsee osat itse, niin tiedät 100% varmasti mitä koneeseesi tulee. Täällä on osaavaa ja avuliasta porukkaa, jotka ovat varmasti valmiita auttamaan. Kerrohan mitä tarvitset koneen lisäksi? Windowsia, näyttöä, näppistä, hiirtä yms?

| AMD FX-8350 | MSI 970A-G45 | Kingston HyperX 8Gb | ASUS GTX 770 | Nexus NX-5000 R3 | CM HAF 912+ |
Moderator

6 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2012 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Silent rigin tonnin pelikone, jos valmispaketti on pakko ottaa. Itse valkkaamalla saa tietty parhaat osat omaan käyttöön.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Ana0389
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2012 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saan kyllä koottua koneen / valittua osat itse, harkitsin konepakettia lähinnä laiskuuden takia.
Senior Member

2 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2012 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä noissa Jimmssin valmiissa konepaketeissa saattaa vähän hinnoissa ylimääräistä olla. Itse kasaamalla säästät varmaankin vähintään 100 euroa, ja sitten itte kasaamisessa on se "Valinnan vapaus"

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2012 @ 14:26

Mainos
_
__

_
RatCon
AfterDawn Addict
_
24. maaliskuuta 2012 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ana0389:
Saan kyllä koottua koneen / valittua osat itse, harkitsin konepakettia lähinnä laiskuuden takia.
Sama kun ajaisit taksilla sen sijaan että hankkisit oman auton. Onhan se helppoa mutta kalliiksi tulee.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > jimms pelikoneet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy