No, ostin 1v 7kk sitten uuden kannettavan, johon olen myöhemmin hankkinut kaiuttimet, erillisen näytön, hiiren ja näppäimistön joten ko. kone toimittaa nyt pöytäkoneen virkaa.
Haluaisin vaihtaa läppärin itse kasattuun pöytäkoneeseen, jonka osia voisi ajan mukaan päivittää eikä tarvitsisi ostaa aina uutta konetta.
Ei vaurioita, paitsi näytössä lähellä molempia yläkulmia toisessa pieni (3mm) vaaleampi kohta joka näkyy vain todella vaalealla taustalla. Toisen kulman lähellä pieni rypäs (4mm) läpinäkyviä harmaita pisteitä(?). Kumpikaan ei osu silmään ellei ala tutkimaan. Takuuta ei ole enää koska konetta on puhdistettu.
Todella hyvin pidetty.
Kannattaako siis yrittää myydä kone ja kasata niillä rahoilla uusi? Paljonko pyydän? Budjettiin voin lisätä vielä reilut 200? taskusta. Tulevalla koneella on tarkoitus surffata, pelata, elokuvailla ym.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tientuke: Joo, laitoin myynti-ilmoitukseen 700? ja "hiukan tinkivaraa". Mites, eikö tuo oo aika sopiva? :)
Onhan se sopiva. En välttämättä itse maksais noin paljoa mutta kyllä sieltä joku ostaja voi löytyä. Ja käytetystä tavarasta kannattaa aina pyytää vähän enemmän ja jos ei ostajia löydy niin laita vaikka hintaa alas 50-100? ja laita kuvaukseen: "Hintaa laskettu 50?"
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..