User Käyttäjä Salasana  

perjantai 23.1.2026 / 10:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kaverille kone 1000?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaverille kone 1000?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2010 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eivät. GTX460 kellottuu kaikkeista parhaiten kaikista korteista, eikä 6850 - edes parhaimpien ajurien ja aftermarket jäähdytysten avulla - pääse samalle tasolle äärimmilleen kellotettuna. Todella hyvin se kellottuu, muttei yhtä hyvin.

Start86
Newbie
_
5. marraskuuta 2010 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sry, tää menee vähä OT puolelle, mutta päätin kasata koneen itse ja rupesin tuossa tuumaamaan, että kun olen koneen kasannut niin onko jotain tiettyä järjestystä mitä sen jälkeen pitää tehdä kun kone valmis pohjustukeen? Eli asennanko käyttikksen ihan ekaks vai kuinka? koittanut katsoa asiasta hieman, mutta en oikeen ole löytänyt vastausta asiaan.
BPVest
AfterDawn Addict
_
5. marraskuuta 2010 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Start86:
Sry, tää menee vähä OT puolelle, mutta päätin kasata koneen itse ja rupesin tuossa tuumaamaan, että kun olen koneen kasannut niin onko jotain tiettyä järjestystä mitä sen jälkeen pitää tehdä kun kone valmis pohjustukeen? Eli asennanko käyttikksen ihan ekaks vai kuinka? koittanut katsoa asiasta hieman, mutta en oikeen ole löytänyt vastausta asiaan.
Käyttis ekaks, sit ajurit näyttikselle ja emolle.

Ajurit kantsii imuttaa (vaikka muistitikulle) ennen ku alat käyttistä asentaan. Huonolla tuurilla et pääse nettiin ilman niitä.
Start86
Newbie
_
6. marraskuuta 2010 @ 02:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä peli. Ja tämä halppis http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tallennus/usb-muistit/KING4GB2/kingston-4-gb-usb-muistitikku on varmaan enemmän kuin riittävä tuohon tarkoitukseen? Ja kyllähän tuolle varmasti tulevaisuudessakin käyttöä on.
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. marraskuuta 2010 @ 02:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Xp:hen usein tarvii nettiajurit, en vista/7:ssa kyllä ole tohon törmänny et pitäs eka asentaa ajurit päästäkseen nettiin.
Mainos
_
__

_
BPVest
AfterDawn Addict
_
6. marraskuuta 2010 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tanskila:
Xp:hen usein tarvii nettiajurit, en vista/7:ssa kyllä ole tohon törmänny et pitäs eka asentaa ajurit päästäkseen nettiin.
Minä olen. Ei ollut hauska tilanne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2010 @ 08:26

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kaverille kone 1000?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy