Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon: Pixmania vaan ei oo aina ollu se arvostetuin kauppa....
Mutta tilata saa toki mistä haluaa.
Pixmania on Euroopan suurin elektroniikkaa myyvä nettikauppa, se siitä, jokainen ostaa ihan itse. mitä?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bales:
Saa sitä laatua vaikka ostaiskin kaikki samasta paikasta? :D
Saa jos löytyy, sun paketissaasi se onkin kyseenalaista.
Omasta puolestani En ole minkään kaupan mainosbudjetissa ja suositan pelkästään vertailuja, toisin kuin muutama hillitön myyntimies.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Deastiner: Oon kyllä katsonut nii linkit, mutta jotenkin hankala alkaa arvioimaan et mitä tässä nyt tilaisi noista osista.
Periaatteessa yritän kai selvittää, et olisko nyt järkee tilata toi AMD vai intel kokoonpanolla. Lisäksi edelleen mietin mikä ois hyvä näytönohjain tohon settiin.
Pahoittelen, jos annoin kuvan etten ois kiinnostunut noista ehdotuksista. Olen kiitollinen kaikista vinkeistä topikkiin vastanneille kirjoittajille.
Ps. Laadin koosteen noist kokoonpanovaihtoehdoista, kun pääsen läppäriään ääreen.
Jos nyt kykenet omaan kasaukseen silloin aukeaa myös Saksan linkit,=> sisuskalut sieltä koppa ja sen osat täältä
Lainaus:Saa jos löytyy, sun paketissaasi se onkin kyseenalaista.
Mikä osa-alue? ootko tosissas? :D
Saa myös perustella :) Ota huomioon että on olemassa Budjetti, aina saa kyllä parempaa siitä se ei ole kiinni ja minulla ei ole sitä mitään vastaan jos kysyjä haluaa laittaa enemmän rahaa
Intel i5 2500k | Coolermaster Hyper 212+ | P8P67 PRO Rev.3.1 | Nvidia GTX 660ti | Kingston hyper X blu 1333mhz 4GB | Super Flower Golden Green Pro 550W | Samsung 830 256GB SSD | Antec Three Hundred PC Case |
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2013 @ 20:35