User Käyttäjä Salasana  

lauantai 26.7.2025 / 11:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kone sekalaiseen käyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone sekalaiseen käyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
ajaJako
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2013 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Pixmania vaan ei oo aina ollu se arvostetuin kauppa....
Mutta tilata saa toki mistä haluaa.
Pixmania on Euroopan suurin elektroniikkaa myyvä nettikauppa, se siitä, jokainen ostaa ihan itse. mitä?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bales:

Saa sitä laatua vaikka ostaiskin kaikki samasta paikasta? :D

Saa jos löytyy, sun paketissaasi se onkin kyseenalaista.
Omasta puolestani En ole minkään kaupan mainosbudjetissa ja suositan pelkästään vertailuja, toisin kuin muutama hillitön myyntimies.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Deastiner:
Oon kyllä katsonut nii linkit, mutta jotenkin hankala alkaa arvioimaan et mitä tässä nyt tilaisi noista osista.

Periaatteessa yritän kai selvittää, et olisko nyt järkee tilata toi AMD vai intel kokoonpanolla. Lisäksi edelleen mietin mikä ois hyvä näytönohjain tohon settiin.

Pahoittelen, jos annoin kuvan etten ois kiinnostunut noista ehdotuksista. Olen kiitollinen kaikista vinkeistä topikkiin vastanneille kirjoittajille.

Ps. Laadin koosteen noist kokoonpanovaihtoehdoista, kun pääsen läppäriään ääreen.
Jos nyt kykenet omaan kasaukseen silloin aukeaa myös Saksan linkit,=> sisuskalut sieltä koppa ja sen osat täältä
bales
Member
_
15. maaliskuuta 2013 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Saa jos löytyy, sun paketissaasi se onkin kyseenalaista.

Mikä osa-alue? ootko tosissas? :D

Saa myös perustella :) Ota huomioon että on olemassa Budjetti, aina saa kyllä parempaa siitä se ei ole kiinni ja minulla ei ole sitä mitään vastaan jos kysyjä haluaa laittaa enemmän rahaa

Intel i5 2500k | Coolermaster Hyper 212+ | P8P67 PRO Rev.3.1 | Nvidia GTX 660ti | Kingston hyper X blu 1333mhz 4GB | Super Flower Golden Green Pro 550W | Samsung 830 256GB SSD | Antec Three Hundred PC Case |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2013 @ 20:35

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kone sekalaiseen käyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy