User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 17:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > koneen päivitystä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneen päivitystä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Fr4x3r
Newbie
_
6. joulukuuta 2011 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkaa olemaan pari vuotta kun koneen ostin, joten uutta osaa kaipaisi. En ole nyt noin vuoteen seurannut tarkkaan komponentti markkinoita, joten en ole varma mihin kannattaa rahansa laittaa.

Eli siis vanhan koneen päivitystä. Budjetti noin 500 euroa.
Tällä hetkellä koneessa kiinni seuraavaa:
Asus p6t deluxe v2, lga1366
GeForce GTX 295
i7 920 2.66 ghz
6Gb Ram
Corsair 750W poweri

Itse olen ajatellut laittaa tuon näyttiksen vaihtoon, mutta ehdotuksia otetaan vastaan. Prosessorista taitaa vielä tehoa saada jos ostaisi kunnon coolerin ja kellottaisi.
Member
_
6. joulukuuta 2011 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fr4x3r:
Alkaa olemaan pari vuotta kun koneen ostin, joten uutta osaa kaipaisi. En ole nyt noin vuoteen seurannut tarkkaan komponentti markkinoita, joten en ole varma mihin kannattaa rahansa laittaa.

Eli siis vanhan koneen päivitystä. Budjetti noin 500 euroa.
Tällä hetkellä koneessa kiinni seuraavaa:
Asus p6t deluxe v2, lga1366
GeForce GTX 295
i7 920 2.66 ghz
6Gb Ram
Corsair 750W poweri

Itse olen ajatellut laittaa tuon näyttiksen vaihtoon, mutta ehdotuksia otetaan vastaan. Prosessorista taitaa vielä tehoa saada jos ostaisi kunnon coolerin ja kellottaisi.
Miksi tuota pitää päivittää? Hyvä prossucooleri ja kelloja kehiin. Näyttiksen voi päivittää, jos siltä tuntuu. Gtx570 tai jopa gtx580:nen, niin pärjäät varmaan taas pari vuotta :D. Keväällä uutta Ivy Bridgeä kehiin...jos on tarvis.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2011 @ 20:13

Fr4x3r
Newbie
_
6. joulukuuta 2011 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ajatellut samaa, eli prossulla pärjää ja uutta näyttistä. Kumpi olisi parempi ratkaisu, 2x GTX 560 ti vai 1 kpl 580? Jos päädyn tuohon 2x 560 ratkaisuun, niin riittääkö powerissa teho?
antsuk
Member
_
6. joulukuuta 2011 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1kpl GTX 580.

Yksi GTX 580 taitaa pyörittää kaikkea mahdollista, joten ei syytä laittaa Slitä, kun siinä on kuuleman mukaan erilaisia ongelmia, mm. fps heilahtelee rajusti.
Mainos
_
__

_
BPVest
AfterDawn Addict
_
6. joulukuuta 2011 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo 1 kortti aina parempi ratkasu ku 2. 1*GTX580 hakkaa ihan helposti 2*GTX560, ihan jo senkin takia et ekassa on vaan yks näyttis eikä kahta. Poweri piisaa kevyesti.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > koneen päivitystä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy