Konetta ostamassa
|
|
Tumpelo96
Newbie
|
13. toukokuuta 2013 @ 15:01 |
Linkki tähän viestiin
|
On siis aika ostaa uusi pelikone, kun vanha ei jaksa enää pyörittää. Olen katsellut osia, mutta en ole varma, että sopivatko ne yhteen. Tarvitsen pelkän keskusyksikön ja kasauksen.
Siis:
Budjetti: noin 750?
Käyttötarkoitus: pelaaminen, surffailu, hd videoiden katselu
Käyttis: on jo
Kotelo: olen katsellut SystemaStoresta ZALMAN Z9 PLUS koteloa
Kellotanko: en tiedä vielä
Muuta: Mielellään SystemaStoresta ja ajattelin AMD prossua. Systemassa on Gigabyten 660 gtx 195? ja ASUS 660 gtx suuressa alennuksessa 219?, niin eroaako tuo ASUS paljoakaan tuosta gigabytesta vaikka tehoissa?
|
Kapleria
Junior Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 16:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelo96: On siis aika ostaa uusi pelikone, kun vanha ei jaksa enää pyörittää. Olen katsellut osia, mutta en ole varma, että sopivatko ne yhteen. Tarvitsen pelkän keskusyksikön ja kasauksen.
Siis:
Muuta: Mielellään SystemaStoresta ja ajattelin AMD prossua. Systemassa on Gigabyten 660 gtx 195? ja ASUS 660 gtx suuressa alennuksessa 219?, niin eroaako tuo ASUS paljoakaan tuosta gigabytesta vaikka tehoissa?
Asuksella on tietääkseni vain parempi jäähdytys kuin Gigabytellä. Ja itse suosittelen AMD näytönohjainta koska uusiin konsoleihin on tulossa AMD.
Kone aijaa.com/rkqVln <-- Kopsaa linkki.
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
13. toukokuuta 2013 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
13. toukokuuta 2013 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kapleria: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelo96: On siis aika ostaa uusi pelikone, kun vanha ei jaksa enää pyörittää. Olen katsellut osia, mutta en ole varma, että sopivatko ne yhteen. Tarvitsen pelkän keskusyksikön ja kasauksen.
Siis:
Asuksella on tietääkseni vain parempi jäähdytys kuin Gigabytellä. Ja itse suosittelen AMD näytönohjainta koska uusiin konsoleihin on tulossa AMD.
Kone http://aijaa.com/rkqVln <-- Kopsaa linkki.
Korjasin taas linkin. Tossa toinen vaihtoehto, eri prossu jossa näyttäs vaan olevan pitkä toimitusaika. Parempi näyttis kanssa. SSD puuttuu.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
Tumpelo96
Newbie
|
13. toukokuuta 2013 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, unohdin tuossa mainita, että SSD:tä en tarvitse joten taidan ottaa tuon paketin missä ei ole sitä ja venytän vielä budjettia, jotta saisin 7870. Voisiko joku suositella jotain tiettyä 7870? Riittäähän tuo 450W vai otanko suoraan 550W? Onko pelatessa hirveästi eroa FX-8320 ja FX-6300 välillä?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2013 @ 16:51
|
Kapleria
Junior Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelo96: Joo, unohdin tuossa mainita, että SSD:tä en tarvitse joten taidan ottaa tuon paketin missä ei ole sitä ja venytän vielä budjettia, jotta saisin 7870. Voisiko joku suositella jotain tiettyä 7870? Riittäähän tuo 450W vai otanko suoraan 550W?
450W Riittää muuten kyllä tuo poweriksi systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_432_446&products_id=49872 <--- mutta se on loppu varastosta ja toimitusaika saattaa olla melko pitkä. Eli kyl tol 450W pärjäilee. Näytönohjaimeksi nappaa vaikka tuo systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_22_541&products_id=67151 hirveen huonosti Systemalla varastossa noita näytönohjaimia tällä hetkellä.
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
13. toukokuuta 2013 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelo96: Onko pelatessa hirveästi eroa FX-8320 ja FX-6300 välillä?
Ei ratkasevasti. Ottasin 8320 tolla tarjouksella. Ellei saa, 6300 on kanssa hyvä.
|
Mainos
|
  |
|
Tumpelo96
Newbie
|
13. toukokuuta 2013 @ 20:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuosta powercolorin 7870 näyttiksestä on myös joku MYST edition, niin mitä se tarkoittaa?
Mutta ei tässä mulla muuta, kiitos kaikille auttaneille !!
|