User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 19:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > mitä mieltä gigantin pöytäkonetarjouksesta?`
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä mieltä gigantin pöytäkonetarjouksesta?`
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2012 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos haluat käyttää tietokoneessasi 3 näyttöä eye-finitynä,yksi näyttö pitää liittää tietokoneeseen displayport-liitännän kautta

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2012 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tossa mun setissä emossa on :
South Bridge:

Up to 14 USB 2.0/1.1 ports (8 ports on the back panel, 6 ports available through the internal USB headers)

2 x Etron EJ168 chips:

Up to 4 USB 3.0/2.0 ports (2 ports on the back panel, 2 ports available through the internal USB header)

ja näyttikseen saa joo 2 näyttöö , löytyy 2 DVI ja 1 HDMI. jos sulla on vain vga näytössä niin tilaat tälläisen : http://www.jimms.fi/tuote/DVI-6A
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. helmikuuta 2012 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tais jäädä aika monelta nuo ekat viestit lukematta. petehän sanoi jo viestissä #8 että hintaa koneelle 500? ja näytöille 200?.

Pärjäät 100% 500e koneella toimistokäytössä.

X6 960T - 8GB - MATRIX HD7970P - XFX 550W
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2012 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pete228:
taikka sitten laitetaan 700? kokonaan keskusyksikköön.
eikö toi tarkoita että 700 koneeseen muka?
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. helmikuuta 2012 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kaiketi se nyt tähän elämän- ja rahatilanteeseen sekä ajanpuutteeseen sopisi toimistokone: tekstinkäsittely, kuvankäsittely, elokuville ja kuville tilaa yms.
Pääasioita olisi hyvät liitännät: Usbeja tulostimille yms., mahdollisuus liittää 3-näyttöä.

Hintaa koneella voisi olla 500? ja 200? voisi kuluttaa näyttöön taikka sitten laitetaan 700? kokonaan keskusyksikköön.
Ei mitään järkeä ole ostaa 700e konetta tommoisiin käyttötarkoituksiin.

X6 960T - 8GB - MATRIX HD7970P - XFX 550W
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2012 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mutta tollla mun koneella jo pelattaisiin kaikkeja nykypelejä jo siedettävästi. Eli tulisi molemmat käyttötarkoitukset esiin.
Junior Member
_
13. helmikuuta 2012 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimistokäyttöön tuo Llano soveltuu erinomaisesti.

link
Ja tuollakin varmasti pärjää, mutta ajattelin laittaa hieman tehokkaamman, koska mahtui vielä budjettiin. Jos haluaa koneesta hiljaisemman tuohon budjettiin niin suosittelisin tuota A6 3670:a, jolloin voisi ostaa jonkun hiljaisemman jäähyn vakio sirkkelin tilalle.

Asus M5A97 PRO| Phenom II 1090T@4,0Ghz + Corator DS| G.Skill 2x4gt DDR3 1600 mhz| Asus HD DCU II 6870| Samsung F3 1tb| Core 3000| Benq GL2240 22"
Rasaz
Member
_
14. helmikuuta 2012 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RIittäisikö esim. bf3 pelaamiseen parhailla grafiikoilla.

Tuosta päättelin itse, että on tulossa pelaamiseen, joten ottaisin ennemmin erillisen näyttiksen. Tuo G840 on hyvä prossu pelaamiseen ja riittää uusiinkin peleihin hyvin. Minun kokoonpanoni emolevyssä on 6 usb2 takana, joten ne pitäisi riittää ja jos haluaa usb3 ottaa n. 20e enemmän maksavan.
Näyttikseksi vaihdat 6850, niin BF3 pyörii hyvin mediumilla full hd resolla.

http://www.hardware.fi/artikkelit/artik..._vai_pentium/10
G840 sijoittuu noiden kahden pentiumin välimaastoon.
BPVest
AfterDawn Addict
_
14. helmikuuta 2012 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rasaz:
RIittäisikö esim. bf3 pelaamiseen parhailla grafiikoilla.

Tuosta päättelin itse, että on tulossa pelaamiseen, joten ottaisin ennemmin erillisen näyttiksen. Tuo G840 on hyvä prossu pelaamiseen ja riittää uusiinkin peleihin hyvin. Minun kokoonpanoni emolevyssä on 6 usb2 takana, joten ne pitäisi riittää ja jos haluaa usb3 ottaa n. 20e enemmän maksavan.
Näyttikseksi vaihdat 6850, niin BF3 pyörii hyvin mediumilla full hd resolla.

http://www.hardware.fi/artikkelit/artik..._vai_pentium/10
G840 sijoittuu noiden kahden pentiumin välimaastoon.
Toi testi on täyttä roskaa alusta loppuun. Tossa testissähän ei oikeesti pelata pelejä vaan ajetaan demoja. Toiseks Pentiumissa on vaan 2 ydintä eikä ees HT:ta. Vähänki taustahommia = se tukehtuu. Lisäks monet nykysetki pelit käyttää kolmee ydintä.

Ei tosiaan pelaamiseen tollasta romuprossua.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Rasaz
Member
_
14. helmikuuta 2012 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
960T on quad core. Mun papereissa ei muuta tarvita.

Eiköhän se tuosta käy ilmi, että mitkä sinun perusteesi ovat. ^^
Mutta oikeasti, voisitko häipyä trollaamasta tai etsiä niitä perusteita väitteillesi.
Ja tuo testi ei ole roskaa.
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2012 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mutta oikeasti, voisitko häipyä trollaamasta tai etsiä niitä perusteita väitteillesi.
ai BPVest trollaaja? hah , harmi vaan ku enää ei voi tehä kellekkään konetta kun intel fan boyt on tarjoomassa inteliä joka koneeseen, alle 200e prossu amd yli 200 intel. Niin se vaan on, ja on aina ollut ja tulee aina olemaan.
BPVest
AfterDawn Addict
_
14. helmikuuta 2012 @ 23:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Perustelut tosta http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/924609/5641897

Tuolla voidaan jatkaaki. Toisessaki paikassa kävin ton testin läpi, ketju valunu aika alas.

Mistä ketjusta ton lainauksen otit? Et ainakaan tästä?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki:

ai BPVest trollaaja? hah , harmi vaan ku enää ei voi tehä kellekkään konetta kun intel fan boyt on tarjoomassa inteliä joka koneeseen, alle 200e prossu amd yli 200 intel. Niin se vaan on, ja on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Kai mut voi pistää samaan kastiin perttulan kanssa LOL.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2012 @ 23:49

Senior Member

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2012 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
alle 200e prossu amd yli 200 intel. Niin se vaan on, ja on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Tää nyt on trolliväite jos joku! Pistäs pikkasen todisteita tuohon.
Senior Member

4 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2012 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli:
alle 200e prossu amd yli 200 intel. Niin se vaan on, ja on aina ollut ja tulee aina olemaan.
mitä todisteita tohon tarviin, voithan sä tota pitää trollina mutta mun mielestä noin se menee.
Rasaz
Member
_
15. helmikuuta 2012 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinpä niin, mitäs todisteita siihen muka tarvitsisi? Vipetzki on aina oikeassa.
Ehni
Member
_
15. helmikuuta 2012 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kyl samaa mieltä Vipetzkin kanssa. Inteliä jos yli 200 euroo prossuun laittaa.
Mutta kun en laita niin hyvin pärjään AMD:lläni :)

Asus M5A99X EVO R2.0/ AMD FX-8350@4,7ghz w/ Maelstrom Deepcool 240T/Asus Strix Gtx 970/ 8GB Corsair 1333Mhz/Samsung 850 Evo 250gb / Kingston HyperX 3K 240GB/ 320GB HDD/ Corsair HX620W,
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2012 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä todisteita tohon tarviin, voithan sä tota pitää trollina mutta mun mielestä noin se menee.
on aina ollut
Vastaus: ei ole

tulee aina olemaan
Vastaus: lainaatko kristallipalloa minullekin?
Senior Member

25 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2012 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viime aikoina tuohon alle 200e hintaluokkaan on nyt vaan saanu AMD:ltä parempaa hintalaatusuhdetta ja yli 200e taas Intellillä on parempi hintalaatusuhde.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2012 @ 22:07

RatCon
AfterDawn Addict
_
15. helmikuuta 2012 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytäppä mulle prossuvertailu missä AMD voittaa Intelin 2500K prossun.
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2012 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Näytäppä mulle prossuvertailu missä AMD voittaa Intelin 2500K prossun.
En tuota tarkoittanut -.- Lue viesti #42
youpekkad
Senior Member
_
15. helmikuuta 2012 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas tää meni tähän :)

Yli 200e=Intel, varmaan kaikki samaa mieltä.

Alle 200e=/= AMD, inteliltäkin löytyy hyviä prossuja 100e hintaluokassa. AMD/intel omien tarpeiden mukaan, pelikoneeseen ottaisin intelin, tosin ei AMDllakään metsään mennä.

PS: Miksiköhän jokanen ketju päättyy lopulta tavalla tai toisella AMD vs Intel 100e-hintaluokassa tappeluun?

i7 2600k@4,5 / P8Z68/V-Gen3 / 8GB / HD7950@1150/1500 / Samsung F3 1TB+WD Caviar blue 1TB / XFX750W / Antec 300 / Benq 1080p 23` @72Hz
Senior Member

4 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2012 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
on aina ollut
Vastaus: ei ole

tulee aina olemaan
Vastaus: lainaatko kristallipalloa minullekin?

Heti kun omistan sellaisen, ja sulle ei tekis pieni huumorintaju pahaa:) en ollut tosissani, paitsi tossa että noin on nyt

Lainaus:
Niinpä niin, mitäs todisteita siihen muka tarvitsisi? Vipetzki on aina oikeassa.
Ois kyl voinu olla laittamatta koko viestin kun noin otat itteesi. oon kertonut vain oman mielipiteeni mitä itse tekisin. eli en ostaisi (tällä hetkellä) inteliltä kuin 2500k tai 2600k ja amd:ltä Llanoa tai 960T

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti youpekkad:
Taas tää meni tähän :)

Yli 200e=Intel, varmaan kaikki samaa mieltä.

Alle 200e=/= AMD, inteliltäkin löytyy hyviä prossuja 100e hintaluokassa. AMD/intel omien tarpeiden mukaan, pelikoneeseen ottaisin intelin, tosin ei AMDllakään metsään mennä.

PS: Miksiköhän jokanen ketju päättyy lopulta tavalla tai toisella AMD vs Intel 100e-hintaluokassa tappeluun?
ehkä liian rankasti sanoin mutta youpekkad käsitti hyvin mitä ajoin takaan. En tarkottanut että pitää ihan niin ''täsmällisesti'' ottaa mutta ainakin nyt se noin on. Noin ainakin itse tekisin. Saahan jokainen lopulta päättää itse minkä prossun ostaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2012 @ 23:16

Senior Member

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2012 @ 00:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heti kun omistan sellaisen, ja sulle ei tekis pieni huumorintaju pahaa:) en ollut tosissani, paitsi tossa että noin on nyt
En kyllä ymmärrä, mitä humoristista tossa "Niin se vaan on, ja on aina ollut ja tulee aina olemaan." -virkkeessä on. Mutta onneksi ymmärsit ajoissa korjata ettei tästäkin tarvitse sytyttää paskamyrskyä. Tai no, oishan se ollu ihan kivaa...
Senior Member

4 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2012 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä ymmärrä, mitä humoristista tossa "Niin se vaan on, ja on aina ollut ja tulee aina olemaan." -virkkeessä on. Mutta onneksi ymmärsit ajoissa korjata ettei tästäkin tarvitse sytyttää paskamyrskyä. Tai no, oishan se ollu ihan kivaa...
nooh inside inside.. :)
Mainos
_
__

_
perttula3
Suspended permanently
_
16. helmikuuta 2012 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lukekaa AMD-fanaatikot sitä Toms hardwaren vertailua. Onko kovakin häpeä myöntää, että Intelin tuplaydin vie neliydin Phenomit?

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > mitä mieltä gigantin pöytäkonetarjouksesta?`

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy