User Käyttäjä Salasana  

maanantai 11.8.2025 / 03:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > olen miettimässä uutta pelitietokonetta osista.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Olen miettimässä uutta pelitietokonetta osista.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Akaponde
Newbie
_
5. lokakuuta 2009 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin elikkäs olen hankkimassa uutta tietokonetta ja tarvitsisin tietoa eri osista.

Elikkäs tarvitsisin

Mikä paras näytön ohjain:

Mitkä hiiret ym kajarit ja näytöt.

Ja muut pelaamisenn tärkeät asiat budjetti olisi noin 600-1200 euroa.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2009 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Intel i7 860 prossu, Asus P7P55D emolevy, Ati 5850/5870 näyttis, joku 2x2gb setti DDR3 muistia, Antec Three Hundred kotelo, Corsair HX520 poweri ja näytöksi BenQ E2200HD.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
HiFifreak
Junior Member
_
5. lokakuuta 2009 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo aika lähellä toi mitä kokki ehdotti.

Sit kajareihin:
Vastaappa näihin
- Budjetti
- Käyttökohteet
- Vaatimukset

Halpaa ja hyvää ei periaatteessa ole, mutta paras 2.0 taitaa olla Gigaworks T40 noin 100e hintaluokassa.
Akaponde
Newbie
_
7. lokakuuta 2009 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HiFifreak:
Joo aika lähellä toi mitä kokki ehdotti.

Sit kajareihin:
Vastaappa näihin
- Budjetti
- Käyttökohteet
- Vaatimukset

Halpaa ja hyvää ei periaatteessa ole, mutta paras 2.0 taitaa olla Gigaworks T40 noin 100e hintaluokassa.
Budjetti on koko koneeseen se 1000 niin kajarit ei tarvii olla hirveen hyvät kun pelaamiseen ostan ja voisin ostaa sen seurvaksi hyvät kuulokkeet.
Akaponde
Newbie
_
7. lokakuuta 2009 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs sanotte muuten näistä koteloista"

NZXT Apollo , Antec Nine Hundred ?

Onko ne hyviä pelikoneeni koteloksi ainakin on näyttävän näkösii

entäs mitäs sanotte tästä paketista hinta ei oo paha

Nettori.org

Amd Phenom II X4 955
Asus M4A78
A-Data 4Gb Ddr2 800mhz
Sapphire HD4870 1Gb
Western Digital Caviar Black 500Gb 32mb
LG 22X DVDRW sata
Antec Three Hundred
Chieftec Green 450W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2009 @ 08:09

HiFifreak
Junior Member
_
7. lokakuuta 2009 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo luulen, että kajareiksi sulle suosittelisin siinä tapauksessa Gigaworks T20. T40 siinä tapauksessa jos pystyt parikymppiä enemmän sijoittamaan.

Sit kotelosta. Joo, monet on suositellu tota nine hundredia, joten täällä porukka tarjois sitä. Mutta se on lähinnä oman mielipiteen mukaan, toi apollo on mun muistaakseni ihan passeli kotelo myös.

E: Kyl mä sulle prossuks suosittelisin jotain i5 tai i7 akselilta, jos pystyt tosiaan ton 1000e käyttämään. Sitten näytönohjaimeksi Radeon 4890/5850/5870, riippuen siitä mikä sopii parhaiten budjettiin. Paras valinta noista sun pakettiin ois varmaan toi 5850.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2009 @ 16:46

Akaponde
Newbie
_
7. lokakuuta 2009 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitystä eli olen saanut tehtyä jo vähän listaa ja se on seuraavan lainen

Kaijuttimet - Creative T40 hintaa en tiedä ..
Kotelo : Antec Nine Hundred hinta 110 euroa
Näppäimistöstä ei ole varmuutta ehdottakaas joku hyvä
Hiiri on jo ostin Fatal1tyn hiiren joku pelihiiri

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2009 @ 16:54

HiFifreak
Junior Member
_
7. lokakuuta 2009 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Akaponde:

Kaijuttimet - midi torni Aerocool T40
No hyvä tapa säästää kymppejä budjetissa on ostaa joku normaalinäppäimistö, mikä on aivan yhtä hyvä(lähes) kun joku ledivalohärpäkepelinäppäimistö. Toki jos sen 60e näppäimistöön haluat sijoittaa niin mikäs siinä, mutta kannattaa käydä koittamassa jos mahdollista, että mikä sopii omaan käteen. Hyvä perusnäppäimistö pelaamiseenkin olisi esimerkiksi tämä.
Akaponde
Newbie
_
7. lokakuuta 2009 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No hyvä tapa säästää kymppejä budjetissa on ostaa joku normaalinäppäimistö, mikä on aivan yhtä hyvä(lähes) kun joku ledivalohärpäkepelinäppäimistö. Toki jos sen 60e näppäimistöön haluat sijoittaa niin mikäs siinä, mutta kannattaa käydä koittamassa jos mahdollista, että mikä sopii omaan käteen. Hyvä perusnäppäimistö pelaamiseenkin olisi esimerkiksi tämä.
Omistan jo logitech in näppäimistön langaton se varmastikki äy ihan hyvin pelaamiseen? ainakin Cunter Strike sourcea sillä pelasin moitteetta
HiFifreak
Junior Member
_
7. lokakuuta 2009 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Omistan jo logitech in näppäimistön langaton se varmastikki äy ihan hyvin pelaamiseen? ainakin Cunter Strike sourcea sillä pelasin moitteetta
Omapahan on valitasi, mutta kyllähän se selvä on että langallinen näppäimistö pelikäytössä on parempi, ja itse kuitenkin äsken pyysit ehdotettavaksi näppäimistöä :).
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2009 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta Microsoft Digital Media Pro Keyboard. Käytän ite ja hyvin tällä pystyy pelaamaan ja mesettämään ja kirjottamaan Afterdawniin ja vaikka mitä :)

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > olen miettimässä uutta pelitietokonetta osista.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy