User Käyttäjä Salasana  

perjantai 13.6.2025 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > olen ostamassa pelitietokonetta ja tarvitsisin asiansa osaavia neuvoja.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Olen ostamassa PeliTietokonetta ja tarvitsisin asiansa osaavia neuvoja.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
norppa123
Newbie
_
11. heinäkuuta 2009 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei. olen ostamassa pelitietokonetta minulla on jo jonkunlainen paketti valmiina, budjettini on 700-800e. tälläistä osaa koneeseen tulisi!
Prosessori; AMD ATHLON X2 7850 BLACK EDITION
EMOLEVY; AMD ASUS AM2+ AMD770 DDR2 SATA 8-CH
KIINTOLEVYT;SATA SEAGATE BARRACUIDA 500GB SATA II
NÄYTÖNOHJAIN; RADI ASUS RADEON HD4870 PCIE 512MB GDDR5
VIRTALÄHTEET; MODECOM PSU FEEL3 500W PFC CE 12CM FAN
ÄÄNIKORTIT; INTEGROITU 7,1
VERKKOKORTIT 10/100/1000 INTEGROITU VERKKOKORTTI.
Tälläistä pakettia tässä mietiskelen. ammattilainen suositellut, pelailisin kyseisellä paketilla peliä nimeltään "Counter Strike - Source" Olisi tarkoitus että näyttö päivittyisi pelissä useamman kerran eli "Fps" Frames per seconds, ja olisi kiva jos joku tietäisi onko jossakin mitään laskuria mistä voisi katsoa esim. monestikko näyttö päivittää jossakin pelissä jollakin näytönohjaimella. PS: Kuulemani mukaan prossu auttaa melkein yhtä paljon kyseiseen peliin kuin Näytönohjain?. Kiitos etukäteen.
Senior Member

21 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2009 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota parempi prossu. Ei tarvi sitten heti päivittää. Tuo on jo "vanhentunut". CS:ssä saat fps sun muuta näkyviin kun laitat consoleen net_graph 3.

i7 860@3,9GHz HT-off +H2O || Asus Maximus III Gene || G.Skill ripjaws DDR3 1600MHz 4x2gb || Asus GTX580 DCII || Spinpoint F3 1Tb || Cougar S700 || Antec mini P180 +Scythe kaze server || 22" HP W2207H||Win7 Professional 64-bit ||

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > olen ostamassa pelitietokonetta ja tarvitsisin asiansa osaavia neuvoja.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy