User Käyttäjä Salasana  

lauantai 14.6.2025 / 08:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > ostamassa hp pavilion pavp6022sc konetta,mielipiteitä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ostamassa hp pavilion PAVP6022sc konetta,mielipiteitä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Fading80
Member

1 tuotearvio
_
23. heinäkuuta 2009 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte:
Lainaus:
Katselin tota Jimm's PC-storea, kun sen yks piste on tuossa Arabianrannassa
Jimm's:n hintataso on yleensä ollut hieman korkeahko, kannattaa kokeilla esimerkiksi verkkokauppaa.

Lainaus:
Pitäiskin siis saada näytönohjain vielä, mutta ei välttis pelikäyttöön. Hiukan kuvankäsittelyä tullaan kyllä tekemään, et sellaiseen soveltuva pitäs löytyä.
Jos kuitenkin vähän pelataan tai tehdään 3D-juttuja, niin Atin HD4670 on varmaan ihan passeli. Jos mitään tällaista ei tehdä, niin voi olla, että esim. m4a-sarjan emojen integroidut kortit riittävät sinulle. Tuossa on emona M4N-sarjalainen, kun yleensä täällä ehdotetaan M4A-sarjaisia. En oikeastaan osaa sanoa onko näillä muuta eroa, kuin että M4A-sarjaisissa on vissiin AMD:n integroidut näyttikset ja M4N-sarjassa on nVidian.

Sinulle riittää virtalähteeksi hyvin Corsair CX400
Niin siis ei kaikissa M4N tai A sarjalaisissa ole integroituja näyttiksiä, mutta N sarjalaisissa on NVidian valmistamat piirisarjat ja A sarjalaisissa AMD:n. Aika monissa niissä kyllä tuo integroitu löytyy, mutta kannattaa varmistaa jos sellaisen meinaa hommata.
guttie
Newbie
_
23. heinäkuuta 2009 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Seagaten valitsin, kun niitä oon viimeset 15 vuotta käyttäny, eikä ikinä ole ollut ongelmia. Joskus oli joku Maxtor joka leikkas kiinni, ja sen jälkeen oon nois pysyny.
Tällä hetkellä myytävissä Seagateissa tuppaa olemaan melko bugiset firmwaret, jotka pistävät koko kovon ihan fyysisesti rikki. Itse en uskaltaisi lähteä näiden asioiden kanssa leikkimäöän, kun aina niitä tärkeitäkin tiedostoja sattuu sinne kovolle menemään ;).

Lainaus:
Ja muistisuosituksia saa antaa mieluusti.
Vaikkapa tuosta: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30105

alrighty, kovo vaihtu WD:liin ja muistit lisätty. Alkas oleen aika hyvä setti siis, eikä hintakaan oo kuin 400 euroo.

Must tuntuu, et tällä mennään. Kiitos avusta!
guttie
Newbie
_
23. heinäkuuta 2009 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fading80:
Lainaus:
Katselin tota Jimm's PC-storea, kun sen yks piste on tuossa Arabianrannassa

Niin siis ei kaikissa M4N tai A sarjalaisissa ole integroituja näyttiksiä, mutta N sarjalaisissa on NVidian valmistamat piirisarjat ja A sarjalaisissa AMD:n. Aika monissa niissä kyllä tuo integroitu löytyy, mutta kannattaa varmistaa jos sellaisen meinaa hommata.

Ok, kiitti vinkistä, täytyy tarkistaa. Tosin multa kyllä löytyy n. puol vuotta vanha tietoasemalta hankittu Club 3D -näyttis, et taidan lyödä sen vain kiinni ja pärjäillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2009 @ 12:08

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2009 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Seagaten valitsin, kun niitä oon viimeset 15 vuotta käyttäny, eikä ikinä ole ollut ongelmia. Joskus oli joku Maxtor joka leikkas kiinni, ja sen jälkeen oon nois pysyny.
Tällä hetkellä myytävissä Seagateissa tuppaa olemaan melko bugiset firmwaret, jotka pistävät koko kovon ihan fyysisesti rikki. Itse en uskaltaisi lähteä näiden asioiden kanssa leikkimäöän, kun aina niitä tärkeitäkin tiedostoja sattuu sinne kovolle menemään ;).

Lainaus:
Ja muistisuosituksia saa antaa mieluusti.
Vaikkapa tuosta: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30105

Itse asiassa ne firmwaret on päivitelty jo kuukausia sitten ja nyt pitäis toimii, mutta ota silti WD :D

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > ostamassa hp pavilion pavp6022sc konetta,mielipiteitä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy