User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 11:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > ostamassa uutta konetta 820e budjetti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostamassa uutta konetta 820e budjetti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mete0rain
Member

3 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2009 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei olen ostamassa uutta PELIKONETTA jossa toimisi crysis ainakin medium grafuil mieluiten high

Budjetti:
820e + 142e(käyttöjärjestelmään joka on vista prem. 64bit)

Tietoa:
En ole mikään expertti rakentamaan koneita olen vain kattonut joitain youtube videoita miten niitä tehään ja on peruskäsitys asiasta mutta mieluiten haluaisin experttien itse rakentavan koneen jos niin käy ja siitä pitää maksaa budjetti olisi 760e ja 60e on siihen että ne rakentaa koneen keneltä ikinä ostankaan
Junior Member
_
9. syyskuuta 2009 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member
_
12. syyskuuta 2009 @ 00:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No olipas neuvo. :)

Eikä mitään vistoja, jos ei ole ny päivitysoikeutta. Seiska tullee aivan piakkoin. Säästät kasausrahatkin koneeseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. syyskuuta 2009 @ 00:40

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > ostamassa uutta konetta 820e budjetti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy