ramiksi 8gt,riittä pelikäytössä,poweriksi riittää noin 500w LAADUKASpoweri,(super flower golden green pro,xfx 550w,antec high current gamer)
näyttikseksi voisi olla asuksen 670,
emoksi z77 extreme 4 vaikka,tai extreme 3 (vai oliko ssellaistas,hieman hakusessa noi intelit vehkeet
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Emolevyksi suosittelen kans Asrockin z77 piirisarjalla olevaa emolevyä. 8 gigaa riittää muistia, ettei välttämättä tarvitse laittaa 100e muisteihin. Näytönohjaimen valmistajalla ei nyt varmasti suurta väliä ole, itse enemmän arvostan hiljaista jäähdytys ratkaisua eli ainakin asuksen valmistama passaa hyvin silloin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AkZuh: Emolevyksi suosittelen kans Asrockin z77 piirisarjalla olevaa emolevyä. 8 gigaa riittää muistia, ettei välttämättä tarvitse laittaa 100e muisteihin. Näytönohjaimen valmistajalla ei nyt varmasti suurta väliä ole, itse enemmän arvostan hiljaista jäähdytys ratkaisua eli ainakin asuksen valmistama passaa hyvin silloin.
Onko jotain erityistä syytä miksi juuri Asrockin z77 emolevy?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AkZuh: Emolevyksi suosittelen kans Asrockin z77 piirisarjalla olevaa emolevyä. 8 gigaa riittää muistia, ettei välttämättä tarvitse laittaa 100e muisteihin. Näytönohjaimen valmistajalla ei nyt varmasti suurta väliä ole, itse enemmän arvostan hiljaista jäähdytys ratkaisua eli ainakin asuksen valmistama passaa hyvin silloin.
Onko jotain erityistä syytä miksi juuri Asrockin z77 emolevy?
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..