Pelikone ~1000?. Mitä mieltä?
|
|
samppanja
Newbie
|
15. toukokuuta 2012 @ 02:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs ois hakusessa pelikone n. 1000? näyttöineen, näppiksineen ja hiirineen.
Kaveri kasasi minulle tällaisen setin, mitä mieltä ammattilaiset on? Mitä kannattaisi vaihtaa?

UUSI KOKOONPANO:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. toukokuuta 2012 @ 15:27
|
antsuk
Member
|
15. toukokuuta 2012 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvältä näyttää. Jos et meinaa kellottaa, niin Ivy Bridgen voisi ottaa Sandyn tilalle. Tosin jos ovat huomattavasti kalliimpia Jimmsillä, niin sitten ei taida maksaa vaivaa.
Muutaman kotelotuulettimen lisäisin.
Edit. näytöstä/näppiksestä/hiirestä en osaa sanoa mitään.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. toukokuuta 2012 @ 09:57
|
AfterDawn Addict
|
15. toukokuuta 2012 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse valitsisin jonkun SSD levyn Windowsia varten ja vaikkapa 1 TB kovalevyn omia tiedostoja varten. Windows toimii nopeammin SSD levyllä. Itse suosin myös langatonta tekniikkaa eli ostaisin hyvin langattoman peli hiiren/näppäimistön.
|
antsuk
Member
|
15. toukokuuta 2012 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehdottomasti joo SSD-levy mukaan jos suinkin vain budjettiin mahtuu.
|
GamerAce
Member
2 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 12:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Rauta:AsRock P67 Pro3 >< Intel Core i5 2500K + Silver Arrow SB-E >< Asus DirectCU II GTX570 >< OCZ Agility 60GB >< Samsung Spinpoint F3 1TB >< XFX 650W >< CoolerMaster Storm Enforcer
Lisälaitteet: BenQ G2420HDB x2 >< Steelseries Sensei >< Ducky Shine MX Black >< Steelseries Diablo III Mousepad >< Steelseries Siberia V2
Muuta sälää: Playstation 3 80GB >< Driving Force GT >< Huawei Ascend P6
|
AfterDawn Addict
|
15. toukokuuta 2012 @ 12:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GamerAce: Hieman säästöä Murotarjouksella
http://www.jimms.fi/tuote/LS23B550VS/EN-MURO
Itse ostaisin mieluummin IPS näytön, koska olen kuullut että niitä käyttää monet ammattilaiset ja ne olisivat hyviä.
|
GamerAce
Member
2 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 12:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GamerAce: Hieman säästöä Murotarjouksella
http://www.jimms.fi/tuote/LS23B550VS/EN-MURO
Itse ostaisin mieluummin IPS näytön, koska olen kuullut että niitä käyttää monet ammattilaiset ja ne olisivat hyviä.
Toki, niin varmaan itsekin tekisin, ajattelin vain mainita tuosta tarjouksesta kun kerran sattuu olemaan sama näyttö mitä tuossa paketissa on, jos erityisesti sen haluaa.
Rauta:AsRock P67 Pro3 >< Intel Core i5 2500K + Silver Arrow SB-E >< Asus DirectCU II GTX570 >< OCZ Agility 60GB >< Samsung Spinpoint F3 1TB >< XFX 650W >< CoolerMaster Storm Enforcer
Lisälaitteet: BenQ G2420HDB x2 >< Steelseries Sensei >< Ducky Shine MX Black >< Steelseries Diablo III Mousepad >< Steelseries Siberia V2
|
samppanja
Newbie
|
15. toukokuuta 2012 @ 13:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antsuk: Ehdottomasti joo SSD-levy mukaan jos suinkin vain budjettiin mahtuu.
Katselin tuossa nuita SSD-levyjä ja ajattelin että ostaisin 1TB normikovon ja sit jonku SSD-levyn.
Mutta nopealla räpellyksellä näytti että tuo 1TB ei ole edes merkittävästi halvempi kuin 2TB.
HUOM. Vanhassa koneessa 500G:n kovalevy minkä laitan uuteen koneeseen.
Voisiko joku ehdottaa sellasta halpaa ratkaisua tuohon "Normilevy - SSD-levy yhdistelmään"?
Elikkä mitkä levyt kannattaisi ostaa?
Sori, oon vähän arka valitsee näitä ku näissä on näitä yhteensopivuus hommia ym.
|
GamerAce
Member
2 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 13:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. toukokuuta 2012 @ 13:53
|
antsuk
Member
|
15. toukokuuta 2012 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moderator
6 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
antsuk
Member
|
15. toukokuuta 2012 @ 14:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep niimpä näkyy ja on vielä suoraan varastossa. Johan tule hintaa johdoille ja manuaaleille bulkiin verrattuna noissa kiteissä :)
|
GamerAce
Member
2 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Meni aivan ohi tuo bulkki, ilmeisesti äskettäin madallettu hintaa ja luultavasti unohdettu madaltaa kitin hintaa koska ennen ne oli tosi lähellä toisiaan.
|
samppanja
Newbie
|
15. toukokuuta 2012 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Aloitusviestissä kuva uudesta kokoonpanosta!
Oisko tuo jo parempi?
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
15. toukokuuta 2012 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti samppanja: Aloitusviestissä kuva uudesta kokoonpanosta!
Oisko tuo jo parempi?
Ihan jees, itte nappaisin vielä lisätuulettimen:
http://www.jimms.fi/tuote/TR-FDB-1000
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 16:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippuu peleistä mitä tulee pelailtua, kannattaako ottaa langaton vai langallinen näppis/hiiri. Jos pelit jotain lepposaa napsuttelua tai leppoisaa fps pelailua, niin silloin pärjää langattomalla, fps moninpelaamiseen ehdottomasti langalliset. 30e langaton hiiri/näppis paketti on siihen eh... varmasti turhauttava. Paremmillakaan langattomilla hiirillä ei päästä vastausajoissa mitenkään langallisen tasolle, mutta sen tarpeellisuus riippuu tietenkin käyttötarkoituksestasi.
Ajattelin vaan varmuudeks kertoa, kun ei mainintaa mihin peleihin/käyttöön tulee.
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
15. toukokuuta 2012 @ 20:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuksu82: fps moninpelaamiseen ehdottomasti langalliset. 30e langaton hiiri/näppis paketti on siihen eh... varmasti turhauttava.
Itte pelannu Logitecin MK300:lla vai mikä se nyt olikaan.
Ei ollu todellakaan turhauttavaa pelata langattomalla, eikä ollu kallis setti.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 22:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten tossa viestissä sanoin (tai ainakin yritin), sunnuntaipelailuun riittää vaikka marketin 8e langaton hiiri vai mitä ne halvimmat nyt maksaa. Aina kuuluu näitä että langallisen ja langattoman eroja ei edes huomaa, kyllä sen vaan huomaa, kun alkaa enemmän jauhamaan noita nopeatempoisia pelejä. Ja edelleenkään en tiedä mihin tarkoitukseen tämä kone on menossa, tai onko tuolla mitään merkitystä. Esitin vaan oman näkökantani.. ei tarvitse kenenkään vetää hernettä nokkaan :)
|
AfterDawn Addict
|
15. toukokuuta 2012 @ 22:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen pelannut aktiivisesti MW3 ja MW2 pelejä Microsoft Wireless Keyboard 1000 näppäimistöllä ja MS Wireless optical mouse 2000 hiirellä. Hyvin olen pärjännyt tähän asti ja en ole huomannut hitautta tai pätkimistä...
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2012 @ 22:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep ois vissiin pitäny olla hiljaa koko asiasta... Tähän se aina menee. Pärjään itekkin tojotalla, ja pääsee sillä toisista autoista jopa ohikin just just motarilla. Pelatkaa vaikka leivänpaahtimilla :)
|