User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone ~1000e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikone ~1000e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mukikoko
Newbie
_
18. elokuuta 2013 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Budjetti: n.1000e
Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse
Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Käyttötarkoitus: Pelaaminen
Aiotko kellottaa?: En
Mitä on jo valmiina?: Ei mitään
Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Ei tarvetta
Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Ei merkitystä
Muuta huomioitavaa: Näytöksi tulee link

Tälläista olen itse suunnitellut, toimiiko / onko järkevä?
emolevy +kotelo
kovo
prossu
virtalähde
cooleri
muistit
näyttis
ssd

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2013 @ 13:36

Snobias
Member
_
18. elokuuta 2013 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mukikoko:

emolevy +kotelo
kovoprossu
virtalähde
cooleri
muistit
näyttis
ssd
Vanhaa kantaa, ota LG1150 kannalla ja i5-4670K tilalle, muuten ihan hyvän näkönen.

ASUS M5A99FX PRO 2.0 | AMD FX-8320 @ 3.5GHz | XFX RADEON HD7870 DD | G.Skill Ares 1866MHz Low Profile | Seasonic G-450 | Kingston SV300 120GB | Seagate Barracuda 1TB 64MB 7200RPM | Thermalright HR-02 Macho rev.a | Zalman Z9 Plus
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
18. elokuuta 2013 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snobias:

emolevy +kotelo
kovoprossu
virtalähde
cooleri
muistit
näyttis
ssd
Vanhaa kantaa, ota LG1150 kannalla ja i5-4670K tilalle, muuten ihan hyvän näkönen.
ennemmin FX8320+ ASUS m5a97-evo ja 1866MHZ muistit

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
ajaJako
Senior Member
_
18. elokuuta 2013 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ostelet paloja tuolta niin kepeiksi matalammat, nämä mahtuu sitten kun hankit kunnon jäähyn link
Tämä siihen kopan eteen, saat ylipaineen link
Parempi levy link
Tuo EVO-cooleri on melko turha ostos vakiolla liikkeelle ja isoa kun tuntuu tarvetta
Malli isosta tehokkaasta ja hiljaisesta link
Mukikoko
Newbie
_
18. elokuuta 2013 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihin tuo vanha kanta vaikuttaa/haittaa? Oon ihan amatööri näissä hommissa, tuo Jimmsin emolevy +kotelo tarjous vain houkuttelis :D
Ja kuinkas muuten kun huomasin että tuossakin emolevyn tiedoissa sanotaan " 1 x DVI-D port with max. resolution up to 1920x1200 @60Hz", saako tällä siis kaikkea irti tuon koreanihmeen resoista vai tuijotanko vääriä numeroita?

Entäs olisiko nämä hyvät ja tarpeeksi matalat muistit tuolta 1866Mhz puolelta? G.Skill Ares Low Profile - 2x4GB DDR3 1866Mhz 69.95?

Sitten olis vielä sellanen kysymys että tarviiko tuota lämpötahnaa ostaa erikseen kun itse kokoaa vai tuleeko mukana?
BPVest
AfterDawn Addict
_
18. elokuuta 2013 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihin tuo vanha kanta vaikuttaa/haittaa? Oon ihan amatööri näissä hommissa, tuo Jimmsin emolevy +kotelo tarjous vain houkuttelis :D
Vanhaan kantaan saa jatkossa huonosti emoja/prossuja.

Ja kuinkas muuten kun huomasin että tuossakin emolevyn tiedoissa sanotaan " 1 x DVI-D port with max. resolution up to 1920x1200 @60Hz", saako tällä siis kaikkea irti tuon koreanihmeen resoista vai tuijotanko vääriä numeroita?
Sulla on erillinen näyttis, ei mitään väliä mihin pystyy prossun integroitu lussu.

Entäs olisiko nämä hyvät ja tarpeeksi matalat muistit tuolta 1866Mhz puolelta? G.Skill Ares Low Profile - 2x4GB DDR3 1866Mhz 69.95?

Sitten olis vielä sellanen kysymys että tarviiko tuota lämpötahnaa ostaa erikseen kun itse kokoaa vai tuleeko mukana?
On hyvät muistit eikä tarvitte lämpötahnaa.

Edelleen suosittelen tota mainittua FX8320, ASUS m5a97 evo ja 1866MHz muistit yhdistelmää.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Mainos
_
__

_
Mukikoko
Newbie
_
18. elokuuta 2013 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä, kiitos kaikille vastauksista! :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone ~1000e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy