Budjetti: n.1000e
Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse
Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Käyttötarkoitus: Pelaaminen
Aiotko kellottaa?: En
Mitä on jo valmiina?: Ei mitään
Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Ei tarvetta
Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Ei merkitystä
Muuta huomioitavaa: Näytöksi tulee link
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mukikoko: Budjetti: n.1000e
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mukikoko: Budjetti: n.1000e
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Jos ostelet paloja tuolta niin kepeiksi matalammat, nämä mahtuu sitten kun hankit kunnon jäähyn link Tämä siihen kopan eteen, saat ylipaineen link Parempi levy link Tuo EVO-cooleri on melko turha ostos vakiolla liikkeelle ja isoa kun tuntuu tarvetta
Malli isosta tehokkaasta ja hiljaisesta link
Mihin tuo vanha kanta vaikuttaa/haittaa? Oon ihan amatööri näissä hommissa, tuo Jimmsin emolevy +kotelo tarjous vain houkuttelis :D
Ja kuinkas muuten kun huomasin että tuossakin emolevyn tiedoissa sanotaan " 1 x DVI-D port with max. resolution up to 1920x1200 @60Hz", saako tällä siis kaikkea irti tuon koreanihmeen resoista vai tuijotanko vääriä numeroita?
Entäs olisiko nämä hyvät ja tarpeeksi matalat muistit tuolta 1866Mhz puolelta? G.Skill Ares Low Profile - 2x4GB DDR3 1866Mhz 69.95?
Sitten olis vielä sellanen kysymys että tarviiko tuota lämpötahnaa ostaa erikseen kun itse kokoaa vai tuleeko mukana?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mukikoko: Mihin tuo vanha kanta vaikuttaa/haittaa? Oon ihan amatööri näissä hommissa, tuo Jimmsin emolevy +kotelo tarjous vain houkuttelis :D
Vanhaan kantaan saa jatkossa huonosti emoja/prossuja.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mukikoko: Ja kuinkas muuten kun huomasin että tuossakin emolevyn tiedoissa sanotaan " 1 x DVI-D port with max. resolution up to 1920x1200 @60Hz", saako tällä siis kaikkea irti tuon koreanihmeen resoista vai tuijotanko vääriä numeroita?
Sulla on erillinen näyttis, ei mitään väliä mihin pystyy prossun integroitu lussu.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mukikoko: Entäs olisiko nämä hyvät ja tarpeeksi matalat muistit tuolta 1866Mhz puolelta? G.Skill Ares Low Profile - 2x4GB DDR3 1866Mhz 69.95?
Sitten olis vielä sellanen kysymys että tarviiko tuota lämpötahnaa ostaa erikseen kun itse kokoaa vai tuleeko mukana?
On hyvät muistit eikä tarvitte lämpötahnaa.
Edelleen suosittelen tota mainittua FX8320, ASUS m5a97 evo ja 1866MHz muistit yhdistelmää.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..