User Käyttäjä Salasana  

perjantai 23.1.2026 / 08:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone 750e [wow]
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikone 750e [WoW]
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lagg
Newbie
_
25. lokakuuta 2010 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvis uutta konetta lähinnä peleihin CSS ja WoW. Oon kattonu aikasempia topicceja ja löytäny tietoa yms, mutta olis kuitenkin kiva saada apua kokoonpanon rakentamiseen..mitä oon nyt kattonu niin prossuksi tulisi AMD:n 1055T ja näyttikseksi HD6850 korjatkaa jos olen väärässä ja käyttistä ei tule hintaan sit kyselisin vie että kannattaako ostaa tommonen Bigfoot Networks Killer 2100?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2010 @ 21:08

Member

9 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2010 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Content Scramble System: CSS wtf? Tarkennus Counter-Strike: Source
Counter-Strike: Source pelin toimivuus noilla osilla: Max asetukset vaikka laittasit tuhat grafiikka moodia.

VaU suomeksi. Tarkennus: World Of Warcraft: WoW pelin toimivuus noilla osilla Max asetukset.

/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2010 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bigfootin voi tunkea p... takaisin tehtaalle, ei mitään hyötyä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone 750e [wow]

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy