User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 14:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone 800 euroo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikone 800 euroo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tappi1
Newbie
_
26. tammikuuta 2010 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällasen kokoonpanon oon hankkimassa, onko paljosta puutteita.
Kotelo:Three Hundred Ultimate Gamer Case
Emo:P7P55D, LGA1156, P55, DDR3, Crossfire X, ATX
Prosessori:Core i5 750, 2.66GHz, LGA1156, 8MB, Boxed
Muisti:Kingston Valueram 4GB (2x2Gt) 1333MHz DDR3, CL9
Kiintolevy:Samsung 500GB SATAII 16MB
DVD-asema:Samsung 22x DVD-RW Musta sata
Virtalähde:Nexus RX-5300 530W 82 Plus
Käyttöjärjestelmä: Windows 7, Home Perium,FIN,OEM,32BIT
Asennus/testaus+käyttöjärjestelmän asennus
Hinta kaikkineen: 810 euroo
itteltä löytyy näytönohjain Ati Radeon 4850 HD 1GB, jota en vielä aio uusia
Member
_
26. tammikuuta 2010 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuossa mun silmiin mitään huonoa oo muutakun windows 7, osta se 64-bit versio!! Kaikki voi tulla ehdotteleen Corsairin poweria, mut on nuo Nexuksetkin todella laadukkaita. En näe kyllä muuta korjattavaa...

|i7 + HD 5970|
tappi1
Newbie
_
26. tammikuuta 2010 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arnold69:
Eipä tuossa mun silmiin mitään huonoa oo muutakun windows 7, osta se 64-bit versio!! Kaikki voi tulla ehdotteleen Corsairin poweria, mut on nuo Nexuksetkin todella laadukkaita. En näe kyllä muuta korjattavaa...
Joo, kiitti vinkistä, taidanpa tehä niin, että otan sen 64-bit version, mulla oli kait mielessä noitten vanhempien pelien pelaaminen, vai tukeeko 64-bitin versio myös vanhempia pelejä, kun ton vistan 32 bittiselläkin tuppas oleen onkelmia, ja se yhteensopivuus tila on vaan mustaa valkosella, käytännössä sillähän ei ollut mitään virkaa, mutta teenpä niin kun neuvoit, ite kun en paljoakaan näistä biteistä tiedä, että kiitokset sulle neuvosta
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2010 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kyllä toiminut vanhemmatkin pelit aivan moitteettomasti win 7 x64:ssä

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
tappi1
Newbie
_
26. tammikuuta 2010 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
tappi1
Newbie
_
26. tammikuuta 2010 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
Joo, sori äsköseen vastaukseen, tais mulla pikkusen lipsahtaa, joo, hyvä tietää, että pelittäny on, kyllä mää sitten päädyn tohon 64-bittiseen jota arnold69 jo ehdotteli, ja varmaankin siitä on hyötyä jälestä päinkin.
Niin,jäi vielä kysymättä, että kumpi 64 bittinen kannattaa hankkia, tämäkö, Windows 7 Professional 64-bit FI DVD, OEM, vai tämä, Windows 7 Home Premium 64-bit FI DVD, OEM,
tossa Professionalissa on joku XP-yhteensopivuustila, vaikuttaisiko se vanhoihin peleihin
Vistassa sillä ei kylläkään ollut käytännön merkitystä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2010 @ 21:42

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tappi1:

Niin,jäi vielä kysymättä, että kumpi 64 bittinen kannattaa hankkia, tämäkö, Windows 7 Professional 64-bit FI DVD, OEM, vai tämä, Windows 7 Home Premium 64-bit FI DVD, OEM,
tossa Professionalissa on joku XP-yhteensopivuustila, vaikuttaisiko se vanhoihin peleihin
Vistassa sillä ei kylläkään ollut käytännön merkitystä
Tämä kiinnostaisi minuakin. Läjä win 95 ja 98 aikaisia pelejä löytyy ja tietenkin uudempia xp aikasia, kuinka hyvin tuo xp-yhteensopivuustila toimii pelien kanssa? Entäs esim. semmoiset pelit jossa on 16-bittinen asennusohjelma, toimiiko xp-yhteensopivuustilassa vaikka on 64 bit käyttis?

Dosboxilla onneksi toimii vanhimmat pelit.

Acer Aspire 8930G /Intel Core 2 Duo T6400 2.0GHz/18.4" FULL HD/Nvidia GeForce 9600M GT 1GB(DDR2)/4GB DDR2/500GB/DVD/64 bit Windows 7

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 18:32

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone 800 euroo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy