Pelikone alle 900?
|
|
Fis
Newbie
|
13. toukokuuta 2013 @ 14:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve
Elikkäs hakusessa olisi uusi kone lähinnä pelikäyttöön
Budjetti: <900?
Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse
Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä
Käyttötarkoitus: Pelailu
Aiotko kellottaa?: En (kannattaisiko?)
Mitä on jo valmiina?: Näyttö, hiiri, näppis
Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Normi DVD riittää
Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Suht normi
Muuta huomioitavaa:
- En itse tiedä paljonkaan näistä
Kiitos jo etukäteen
|
Kapleria
Junior Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
aijaa.com/xReGQP Kopsaa linkki, kauppa Systemastore ja ainii jos SSD levyn haluat niin nappaa tuo "systemastore.fi/product_info.php?products_id=78251" ja näytönohjaimeksi sitten "systemastore.fi/product_info.php?products_id=64994"
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
13. toukokuuta 2013 @ 15:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2013 @ 15:55
|
Kapleria
Junior Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, huono kun ei itse vielä saa noita linkkejä laitettua.
|
Lakupiip
Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Kysyit että kannattaako kellotus.
Jos vastausta et vielä saanu niin laitetaanpas tähän:
Kellotuksesta voi olla hyötyä jos rupee kone takkuilemaan jossain peleissä myöhemmällä iällä. Tosin kellotukseen tarvii paremman coolerin ja ei siihen kaikki emolevytkään oikeen käy. Kellotus kylläkin kumoaa kaikki takuut yms ilmaiset korjaukset, koska se saattaa rikkoa koneen. Kellotuksella saa yleensä koneeseen about melkeen 20% boostin jos hyvin osaa kellottaa. Ei sitä kyllä ainakaan heti tolla paketilla tarvii joka sulle jo linkattiin.
|
ajaJako
Senior Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 20:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kapleria:
http://i11.aijaa.com/b/01000/12213464.jpg Kopsaa linkki, kauppa Systemastore ja ainii jos SSD levyn haluat niin nappaa tuo http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=78251 ja näytönohjaimeksi sitten http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=64994
Korjasin linkit.
Korjaa sisältö: Kasaan itse
Prossu=kallis, cooleri=alamittainen, emo=surkea, muistit=hitaat,HDD=hinta OK, DVD=käy.
poweri=alamittainen, Win=se se on, koppa=tosi heikko,GPU=kuraa.
tonnin pönttö ja luvattoman huonot komponentit.
|
Lakupiip
Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 20:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Jako jos et huomannut niin ketjun aloittajan viestissä lukee Kasaan itse, tai no ainakin melkeen. Siinä lukee En, kasaan itse eli tarkoittaa ettei hän tarvitse kasausta vaan kasaa itse!
Edit: Ja sitäpaitsi millä perusteella haukut nuo kaikki komponentit? Ja, kyllä jos et vielä huomannut niin minä kyseenalaistan viestisi. Muistit on perus pelikoneen muistit (1600mHz) eli ihan tarpeeks nopeet. Ei tuo prossu nyt niin ylihintanen ole kun voittaa ainakin fx kuustuhatkolmesatasen (6300). Näyttis ei nyt niin kuraa oo mitä tosta sun viestistä voi kuvitella mutta kyllä niitä parempiakin on. Ja emo on hyväkstodettu eikä mikään kura.
Poweri kyllä on alitehonen. Kannattaa mieluummin laittaa xfx 550W tai Antec HCG 520W
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2013 @ 20:54
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2013 @ 21:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lakupiip: Jako jos et huomannut niin ketjun aloittajan viestissä lukee Kasaan itse, tai no ainakin melkeen. Siinä lukee En, kasaan itse eli tarkoittaa ettei hän tarvitse kasausta vaan kasaa itse!
Edit: Ja sitäpaitsi millä perusteella haukut nuo kaikki komponentit? Ja, kyllä jos et vielä huomannut niin minä kyseenalaistan viestisi. Muistit on perus pelikoneen muistit (1600mHz) eli ihan tarpeeks nopeet. Ei tuo prossu nyt niin ylihintanen ole kun voittaa ainakin fx kuustuhatkolmesatasen (6300). Näyttis ei nyt niin kuraa oo mitä tosta sun viestistä voi kuvitella mutta kyllä niitä parempiakin on. Ja emo on hyväkstodettu eikä mikään kura.
Poweri kyllä on alitehonen. Kannattaa mieluummin laittaa xfx 550W tai Antec HCG 520W
näyttiksen ainut huonopuoli taitaa olla sen valmistaja,poweri on täysin riittävä mielestäni,toki se toinen pci-e 6pin voisi olla siinä,emo on toki alamittainen,mutta toimiva,prossu on kyllä halpa tuolla hinnalla,muistit myöskin kohtuuhintaiset,
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
Moderator
5 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2013 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajaJako: Korjaa sisältö: Kasaan itse
Prossu=kallis, cooleri=alamittainen, emo=surkea, muistit=hitaat,HDD=hinta OK, DVD=käy.
poweri=alamittainen, Win=se se on, koppa=tosi heikko,GPU=kuraa.
tonnin pönttö ja luvattoman huonot komponentit.
Ne jotka pelkästään esittävät kritiikkiä valituista osista, pitäisi olla sitten esittää myös vaihtoehto korvaavaksi, muuten ei kannata lähteä kritisoimaan toisten valintaa.
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
|
ajaJako
Senior Member
|
13. toukokuuta 2013 @ 22:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Ne jotka pelkästään esittävät kritiikkiä valituista osista, pitäisi olla sitten esittää myös vaihtoehto korvaavaksi, muuten ei kannata lähteä kritisoimaan toisten valintaa. Tottakai, halpaa sen olla pitää:link tai Systeman tarjoilusta:link
Semi:link
Emo:link
Halvin prossu:link
sopivat muistit:link
cooleri:link
Halvempaa korttia:link
kovo:link
Esitän tässäkin viestissä kritiikkiä kotelon valintaan, minusta hyvä koppa on ikuinen ja emolevy panostukseen, emo on todellinen perusta kaikille komponenteille, vieläkään halvalla ei saa hyvää saatikka kestävää.mutta jos on omat kasaukset niin tarjouksia kannattaa kytätä.
|
Lakupiip
Member
|
14. toukokuuta 2013 @ 07:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Jako noi sun linkit ei näyttäs toimivan (ainakaan mulla) voitko laittaa ne nimeltä tai jtn :)
|
x530
Junior Member
4 tuotearviota
|
14. toukokuuta 2013 @ 08:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
|
14. toukokuuta 2013 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000
HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. toukokuuta 2013 @ 11:11
|
Fis
Newbie
|
15. toukokuuta 2013 @ 09:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vastauksista, yritän saada koneen tilaukseen pian.
Kysyisin vielä onko tämä www.verkkokauppa.com/fi/product/11298/djkbx/Blackstorm-Omega-W8790-Core-i7-3970X-64-GB-2-x-GTX690-512-GB tietokone mielestänne hintansa väärti.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
15. toukokuuta 2013 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fis: Kiitos vastauksista, yritän saada koneen tilaukseen pian.
Kysyisin vielä onko tämä www.verkkokauppa.com/fi/product/11298/djkbx/Blackstorm-Omega-W8790-Core-i7-3970X-64-GB-2-x-GTX690-512-GB tietokone mielestänne hintansa väärti.
ei ole,ei missään vaiheessa ole hintansa väärti,ja muuten,kysyt alle 900e konetta ja linkkaat 5.5K:n koneen?...
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
Fis
Newbie
|
15. toukokuuta 2013 @ 12:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Gereti, tuolla Blackstormin koneella ei ole mitään tekemistä pyytämäni konepaketin kanssa. Löysin sen vahingossa netin syövereistä ja ajattelin käyttää tilaisuutta kysyä asiasta joiltain itseäni viisaammilta että onko tuosta koneesta mihinkään varsinkaan tuolla hinnalla.
|
Mainos
|
  |
|
Lakupiip
Member
|
15. toukokuuta 2013 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä siitä on jos sen koko ite ja vaihtaa powerin laadukkaampaan (ja jäähdytyksen hiljasempaan/parempaan)
|