User Käyttäjä Salasana  

tiistai 12.8.2025 / 02:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone hintaan 900?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikone hintaan 900?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Styley
Suspended due to non-functional email address
_
25. marraskuuta 2009 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis tarkoitus olisi ostaa uusi tietokone lähinnä pelikäyttöön ja neuvoa kaipaisin.

Sen verran olen itse miettinyt että joku ATI Radeon HD 5850 näytönohjain olisi ehkä hyvä, +500W Corsair virtalähde ja koteloksi ehkä Antec Three Hundred. Kovalevy saisi olla sen 1T. Prosessorin ja emolevyn suhteen olen aika avuton. Käyttövaraa on tällä hetkellä noin 900? mutta se voi joustaa hieman. Kiitos jo etukäteen.
Member
_
25. marraskuuta 2009 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Styley:
Eli siis tarkoitus olisi ostaa uusi tietokone lähinnä pelikäyttöön ja neuvoa kaipaisin.

Sen verran olen itse miettinyt että joku ATI Radeon HD 5850 näytönohjain olisi ehkä hyvä, +500W Corsair virtalähde ja koteloksi ehkä Antec Three Hundred. Kovalevy saisi olla sen 1T. Prosessorin ja emolevyn suhteen olen aika avuton. Käyttövaraa on tällä hetkellä noin 900? mutta se voi joustaa hieman. Kiitos jo etukäteen.
Tämmösen paketin kasasin nopeesti: http://www.aijaa.com/v.php?i=5324323.jpg
Tuota voi muutella jos jotain puuttuu taikka haluaa muuta
d__b
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aake1:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Styley:

Tämmösen paketin kasasin nopeesti: http://www.aijaa.com/v.php?i=5324323.jpg
Tuota voi muutella jos jotain puuttuu taikka haluaa muuta
Muistit on DDR3, vaikka emolevy tukee vain DDR2

P5Q SE PLUS - Intel C2D E8500 3,16ghz - Asus HD4890 - 4GB - 1000GB Hard Drive - Antec Sonata + Fortron 500W
Styley
Suspended due to non-functional email address
_
25. marraskuuta 2009 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy myöntää et on alkanu hieman mietityttää että pitäisikö ostaa vain valmis kokoonpano kun tämä osina ostaminen on osoittatunu aika monimutkaseks. Mutta nyt kun otin puheeks niin oisko mitään mielipiteitä http://www.jimmspc.fi/tuote/JIMM-BG-CORE5 tähän? Jossain mulle sanottiin että tota GTX 260 näyttistä ei kannattais enään hankkia mutta mää en nyt oo mitään armotonta tehomyllyä hakemassa, kunhan nyt uudet pelit pyörisivät sen muutaman vuotta niin riittää hyvin. Hintakin ois just kohdallaan.
Mainos
_
__

_
Member

17 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ainakin suosittelisin että et ostaisi tässä vaiheessa uutta konetta. Joitain komponentteja on tällä hetkellä todella huonosti saatavilla(näytönohjaimet). Itse ainakin odottaisin sen pari kk ja katsoisin tilanteen uudestaan silloin.

Kotelo: Antec Sonata 3, emo: P5Q Pro, CPU: e8400 dual core with Noctua NH-U12P, GPU: HD 4870 1GB sonic, Hiiri: MX518, RAM: 3GB, Käyttis: Win7 32-bit ultimate Näyttö: Acer V233H
Logitech Z-3e 2.1
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone hintaan 900?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy