User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 09:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone n.1200
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikone n.1200
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
amnb
Newbie
_
18. syyskuuta 2010 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tälläistä konetta olen ajatellut hankkia:
http://img440.imageshack.us/i/57675599.png/
Mielipiteitä? Eli paketin tulee sisältää kone, windows, näyttö, näppäimistö ja hiiri. Hinta ei saisi tuosta ainakaan yhtään nousta. Kone tulisi siis lähinnä peli käyttöön.

Valtavat kiitokset vastauksista jo etukäteen tähän varmaan 1000:een samanlaiseen ketjuun :), mutta haluan kuitenkin olla varma, että tulee hankittua hinta-laatusuhteella hyvä kone, kun ei kuitenkaan ole pikku summista kyse.
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2010 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneen osat ovat ainakin loistavat itse omistan lähes saman setin paitsi minulla on parempi virtalähde, mutta tuo on hyvä
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2010 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äärettömän loistava setti, koska en vaihtais siitä kun yhden osan:

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/M4A87TD/USB3?t=false

Tuo emolevyksi. On halvempi, tuossa itse laittamassasi on vain CrossFire-ominaisuus, jolla et nVidian kortilla tee mitään. Ja muutenkin se taitaa olla niin hidas se toinen linja tuossa, ettei ole viisasta. Kaikin muin puolin aivan sama emolevy.

Daword
Senior Member
_
18. syyskuuta 2010 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti amnb:
Tälläistä konetta olen ajatellut hankkia:
http://img440.imageshack.us/i/57675599.png/
Mielipiteitä? Eli paketin tulee sisältää kone, windows, näyttö, näppäimistö ja hiiri. Hinta ei saisi tuosta ainakaan yhtään nousta. Kone tulisi siis lähinnä peli käyttöön.

Valtavat kiitokset vastauksista jo etukäteen tähän varmaan 1000:een samanlaiseen ketjuun :), mutta haluan kuitenkin olla varma, että tulee hankittua hinta-laatusuhteella hyvä kone, kun ei kuitenkaan ole pikku summista kyse.
Miksi 64bit win? keskimäärisesti ainakin on ollut hurjasti ongelmia enempi 64bit varsinkin peli käytössä ja ohjelmistoissa.

näytöks kantsis hankkii ehkäpä 24" benQ vähän kalliimpi mut on se vähän isompikin :D Ei Lg huono oo, itekki pelailen lg paneelilla

1. i7 2600k, 5,0ghz/8gb R.jaw/Gtx780Ti/Msi z77Gamer/42"/750w/Xpredator
2. Phenom x3->unlocked x4 3.8ghz/4gb ddr3/Gtx660sli/Gigabyte Ultra d3/ips40"/600w/Zalman
3. Intel e4400, 2ghz/2gb ddr2/8800Gt/Asus p5/Asus 18,5"/400w/
4. MSI GT70 0NE/i7 3630QM @3.8ghz /8Gb/Gtx680m
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2010 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kenties sen takia, että 32-bittinen Windows tukee vain reilu 3GB muistia. Tuossa on 4GB ja luultavasti jossain vaiheessa 8GB, joten 64 on ainoa vaihtoehto. Lisäksi ainoa peli, jossa mulla on tullut ongelmia kuusnelosbittisen kanssa, on Hogs Of War, vuoden 1998 huippupeli. Enpä vannois että vuoden 2002 jälkeen on tehty pelejä jotka ei 64-bittisellä Windowsilla toimi.

Takaisin koulun penkille siitä ;)

BPVest
AfterDawn Addict
_
18. syyskuuta 2010 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
No kenties sen takia, että 32-bittinen Windows tukee vain reilu 3GB muistia. Tuossa on 4GB ja luultavasti jossain vaiheessa 8GB, joten 64 on ainoa vaihtoehto. Lisäksi ainoa peli, jossa mulla on tullut ongelmia kuusnelosbittisen kanssa, on Hogs Of War, vuoden 1998 huippupeli. Enpä vannois että vuoden 2002 jälkeen on tehty pelejä jotka ei 64-bittisellä Windowsilla toimi.
Assassins Creed vaikka. Tais siihenki kyl tulla lopulta patsi.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2010 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Assassins Creed vaikka. Tais siihenki kyl tulla lopulta patsi.
No okei, toki niitä on. Ja sitten on niitä, jotka eivät toimi Windows Vistalla / seiskalla lainkaan (BIA: Earned In Blood). Mutta kuitenkin rajaton muisti takaa sen, että kone toimii peruskäytössä vielä kymmeniä vuosia, joten muutaman pelin toimimattomuus ei paljoa paina.

Varsinkaan kun parillakympillä saa xp 32-bit dual-boottiin, jolloin toimii taas kaikki (ja vielä vitosen kun panostaa saa ysivitosen jolloin toimii vielä enemmän kaikki jne.).

Senior Member

3 tuotearviota
_
19. syyskuuta 2010 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä setti on, paitsi hiiri. :DD
Logitechin MX518 kehiin -->
Mainos
_
__

_
masasd
Member

2 tuotearviota
_
19. syyskuuta 2010 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaveri sano et toi logitech(en oo varma onko se just toi) on huono, koska napit löystyy käytettäessä.

Osta sika säkissä, saat kanan häkissä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone n.1200

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy