pelikone osat n. 400-500e
|
|
Fergi
Junior Member
|
9. marraskuuta 2011 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarvitsen vain kotelon,prossun,emon ja muistit.
mietin tälläistä pakettia:
Intel Core i5-2500K, 4 x 3.30GHz, 95W, boxed
ASRock Z68 Pro3, Z68
G.Skill DIMM 4GB
ja define r3
osat jotka löytyvät jo:
nvidia 285gtx
550w antec earthwats
kovo ja cdasema
Ajattelin jos pärjäisin tolla näyttiksellä hetken ja päivittäisin sen heti kun budjetti joustaa.
tuleeko pullonkaula ? muuta huomioitavaa ?
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2011 @ 21:27 |
Linkki tähän viestiin
|
näytönohjain voi olla pullonkaula,ja ota ssuosiolla 8gt ramia,minun mielipiteeni.
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
JP24
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2011 @ 21:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: näytönohjain voi olla pullonkaula,ja ota ssuosiolla 8gt ramia,minun mielipiteeni.
Mitään 8Gb rammia tarvitse jos ei tee raskasta videon muokkausta. Näyttiksestä ei pitäisi tulla kauhea pullonkaula.
Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2011 @ 22:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JP24: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: näytönohjain voi olla pullonkaula,ja ota ssuosiolla 8gt ramia,minun mielipiteeni.
Mitään 8Gb rammia tarvitse jos ei tee raskasta videon muokkausta. Näyttiksestä ei pitäisi tulla kauhea pullonkaula.
muistit maksaa kumminkin niin vähän , mutta toki 4gb riittää
|
Fergi
Junior Member
|
10. marraskuuta 2011 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäs tosta emosta olette mieltä? kaveri sanoi et on jotain näppis ongelmia tai jotain vastaavaa ? kannataako vaihtaa ?
|
Fergi
Junior Member
|
10. marraskuuta 2011 @ 21:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja mitenkäs tuo kasaus ? Pystyisikö tälläinen ensikertalainen asentamaan tollasen setin vai pitäisikö suosiolla pulittaa se 40e et joku tekis sen mun puolesta ?
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
10. marraskuuta 2011 @ 22:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fergi: Ja mitenkäs tuo kasaus ? Pystyisikö tälläinen ensikertalainen asentamaan tollasen setin vai pitäisikö suosiolla pulittaa se 40e et joku tekis sen mun puolesta ?
http://www.youtube.com/watch?v=uUY0tP5jYIo etköhän tuon avulla selviä :)
|
Mainos
|
  |
|
Fergi
Junior Member
|
11. marraskuuta 2011 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fergi: Ja mitenkäs tuo kasaus ? Pystyisikö tälläinen ensikertalainen asentamaan tollasen setin vai pitäisikö suosiolla pulittaa se 40e et joku tekis sen mun puolesta ?
http://www.youtube.com/watch?v=uUY0tP5jYIo etköhän tuon avulla selviä :)
Video oli erittäin hyvä. Ehkäpä siitä kasaamisesta nyt tuleekin jotain kun tietää vähän mitä pitääpi tehdä. Kiitoksia vinkistä :)
|