User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 14:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone + näyttö ( max 850? )
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikone + näyttö ( max 850? )
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aaroaaro
Junior Member

4 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2010 @ 00:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta tietokonetta olen ostamassa..
Käyttistä ei tarvitse.
Sellainen kone mikä pyörittää hyvin esim Crysis, Call Of Duty Modern Farware 2 jne..
Koneen kasaan itse.
Mieluiten ostan koneen jimmssistä..
Senior Member
_
7. helmikuuta 2010 @ 00:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aaroaaro:
Käyttistä ei tarvitse.
Sellainen kone mikä pyörittää hyvin esim Crysis, Call Of Duty Modern Farware 2 jne..
Koneen kasaan itse.
Prosessori
Emolevy
Kotelo
Kovalevy
DVD asema
Näytönohjain
Virtalähde
Näyttö
Muistit
Yhteensä: 852.30?

Elikkä hyvä tässä paketissa on, että tulevaisuudessa, jos haluat lisää tehoa niin voit laittaa tuon HD 5770 rinnalle toisen, koska emolevyssä on pci-e 16x/8x nopeudet eikä hitaampaa 16x/4x. Ja virtalähde on laadukas corsairin 550W, joka jaksaa vääntää vaikka laitat toisen näytönohjaimen lisäksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2010 @ 00:46

aaroaaro
Junior Member

4 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2010 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sn1p3d:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aaroaaro:
Käyttistä ei tarvitse.
Koneen kasaan itse.
Prosessori
Emolevy
Kotelo
Kovalevy
DVD asema
Näytönohjain
Virtalähde
Näyttö
Muistit
Yhteensä: 852.30?

Elikkä hyvä tässä paketissa on, että tulevaisuudessa, jos haluat lisää tehoa niin voit laittaa tuon HD 5770 rinnalle toisen, koska emolevyssä on pci-e 16x/8x nopeudet eikä hitaampaa 16x/4x. Ja virtalähde on laadukas corsairin 550W, joka jaksaa vääntää vaikka laitat toisen näytönohjaimen lisäksi.
Vaikuttaapa todella hyvältä paketilta!
Pistän tuon paketin harkintaan!
Otan tietenkin vielä uusia ehdotuksia vastaan.
Mainos
_
__

_
Member
_
7. helmikuuta 2010 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo hyvä pakettihan tuo on. Lisätuulettimet koteloon eteen tai sivulle eivät olisi pahitteeksi tai erillinen prossucooleri kellotusta varten. Mutta jos tuo on max paketti mihin rahat riittää niin eikun tilaukseen vaan!

|i7 + HD 5970|
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone + näyttö ( max 850? )

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy