http://aijaa.com/FuWmgg kattelin tuommoista kokoonpanoa jimss:istä,mitä mieltä ootte pelaisin Blacklistiä,black flagia ehkä,dayztaa,tän tapasia
niin että toimisiko tuo kokoonpano edes ollenkaan ?
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: poweriks XFX550W
prossuks FX8320
emosta M5A97 Evo R2.0 malli
prossulle erillinen jäähy, tuo käy korville tuo vakio
muistit löytyy halvempanakin teamgroupilta 2400mhz kammat (2x4gb) 69?
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. joulukuuta 2013 @ 00:08
voi juku, olen uusi käyttäjä niin en voi lisätä linkkiä tähän.
kuitenkin en ota noita rameja sun muita komponetteja kuin yhdestä samasta paikasta
kun en niitä itse osaa kasata niin pääsee "helpommalla"
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KooKoo01: voi juku, olen uusi käyttäjä niin en voi lisätä linkkiä tähän.
kuitenkin en ota noita rameja sun muita komponetteja kuin yhdestä samasta paikasta
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KooKoo01: voi juku, olen uusi käyttäjä niin en voi lisätä linkkiä tähän.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..