User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 19:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikonetta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikonetta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jetzk
Newbie
_
25. marraskuuta 2011 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta pelikonetta budjetilla 1300-1600e
Pelikäyttöön ainoastaan.
RatCon
AfterDawn Addict
_
25. marraskuuta 2011 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jetzk:
Pelikäyttöön ainoastaan.
Pitääkö hintaan sisältyä:
- Näyttö ?
- Käyttöjärjestelmä ?
- Näppäimistä tai hiiri ?
- Kuulokkeet tai kajarit ?
- Kasattuna vai kasaatko itse ?
- Mitään muuta oleellista keskusyksikön lisäksi ?
Lehmaaa
Suspended due to non-functional email address
_
25. marraskuuta 2011 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RatCon
AfterDawn Addict
_
25. marraskuuta 2011 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lehmaaa:
Tuommosen koneen itse hommaan: http://i8.aijaa.com/b/00856/9111016.jpg

mutta muutan siihen tämän: http://www.jimms.fi/tuoteinfo/AX3U1600G...d=1322248848509
Pahasti loppu varastosta.
Pistä vaan nämä, kun 1333Mhz ja 1600Mhz muistien eroa et nää mitenkään:
http://www.jimms.fi/tuote/KVR1333D3N9K2%2F8G

Jos ne pitää olla 1600mhz niin sitten tätä löytyy paremmin:
http://www.jimms.fi/tuote/KHX1600C9D3K2%2F8G

Muuten tuo paketti näyttää hyvältä, kannattaa kasata vastaavanlainen SystemaStoresta ja katsoa tuleeko hintaeroa.
Jetzk
Newbie
_
26. marraskuuta 2011 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Pelikäyttöön ainoastaan.
- Näyttö ?
- Käyttöjärjestelmä ?
Näyttö löytyy.
Käyttöjärjestelmä on jos saan sen jotenkin pakettikoneesta :/
Näppäimistöö ja hiirtä tarvin, mutta itse aattelin ne miettiä.
Kummatkin omistan jo.
Voin kasata itse, mutta jos mahdollista voisin napata kasattuna.
Ei ainakaan tule mieleen mittää
Toniman92
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2011 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelikäyttöön ainoastaan.
- Näyttö ?
- Käyttöjärjestelmä ?
Näyttö löytyy.
Kummatkin omistan jo.
Ei käyttöjärjestelmiä voi koneista nappailla.:D

Toniman.

## ASUS Z87-A | i5-4670K w/ CM Hyper 212 EVO| 8GB RAM | ASUS GTX 560 TI TOP | Kingston SSDNOV V+300 240Gb | Seagate 1TB | XFX 550W | Bitfenix Raider | 24" display | Razer Lycosa | Logitech G300 | SteelSeries Siberia V2 ##
Jetzk
Newbie
_
26. marraskuuta 2011 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toniman92:
Pelikäyttöön ainoastaan.
- Näyttö ?
- Käyttöjärjestelmä ?
Näyttö löytyy.
Kummatkin omistan jo.
Eikö edes poistamalla ja heittämällä koodit kun asentaa seuraavaan <.<?
Toniman92
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2011 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelikäyttöön ainoastaan.
- Näyttö ?
- Käyttöjärjestelmä ?
Näyttö löytyy.
Kummatkin omistan jo.
Aijaa, joo siis kyllä tolleen. Luulin että meinasit jotain ihan muuta. :D Jees, mun ajatusmoka.

Toniman.

## ASUS Z87-A | i5-4670K w/ CM Hyper 212 EVO| 8GB RAM | ASUS GTX 560 TI TOP | Kingston SSDNOV V+300 240Gb | Seagate 1TB | XFX 550W | Bitfenix Raider | 24" display | Razer Lycosa | Logitech G300 | SteelSeries Siberia V2 ##
Jetzk
Newbie
_
27. marraskuuta 2011 @ 01:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelikäyttöön ainoastaan.
- Näyttö ?
- Käyttöjärjestelmä ?
Näyttö löytyy.
Kummatkin omistan jo.
Aijaa, joo siis kyllä tolleen. Luulin että meinasit jotain ihan muuta. :D Jees, mun ajatusmoka.
njuuh aattelinkin jonkin aikaa, että mitä ihmettä :D
Member
_
27. marraskuuta 2011 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu onko kyseessä OEM vai RETAIL käyttöjärjestelmä. Kun asennat OEM koneeseen niin se on sitten siinä eikä siitä siirrellä poistamalla ja uudelleen asentamalla. RETAIL:in taas voi poistaa ja asentaa uudelleen toiseen koneeseen.

Abit IP35-E | Core 2 Duo E8400 @ 3.6Ghz @ stock cooler | 4x1GB@800Mhz Kingston DDR2 ValueRAM | Corsair TX750W | XFX Radeon HD4890 Black Edition 1Gb @1Ghz core/1,1Ghz (X4) GGDR5 | Western Digital Caviar 250GB 7200rpm + Western Digital Caviar Green 1TB 7200rpm + 1TB Western Digital My Book + 2TB Western Digital My Book
BPVest
AfterDawn Addict
_
27. marraskuuta 2011 @ 23:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mAzq_:
Riippuu onko kyseessä OEM vai RETAIL käyttöjärjestelmä. Kun asennat OEM koneeseen niin se on sitten siinä eikä siitä siirrellä poistamalla ja uudelleen asentamalla. RETAIL:in taas voi poistaa ja asentaa uudelleen toiseen koneeseen.
Teoriassa näin, käytännössä OEM:n pystyy siirtään toiseen koneeseen.

Eikä pitäis olla ees laitonta.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
RatCon
AfterDawn Addict
_
27. marraskuuta 2011 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tuo ois totta, niin windowsia ei pystyis uudelleenasentamaan.
lmgtfy
Member
_
27. marraskuuta 2011 @ 23:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis korjaan nyt että se on sillon siinä koneessa eikä sitä siirrellä toiseen koneeseen. Uudelleen asennus kuitenkin mahdollista. Ymmärtääksenihän se tarkastaa koneen tiedot (mm. emolevyn, prosessorin sarjanumeron) ja jos oem on asennettu ja vaikka emo hajoaa niin uuden emon myötä pitää soittaa microsoftin tukipalveluun ja selittää tilanne ja näin ollen uudelleen asennus onnistuu. Tietenkin voi huijata että emo hajos ja pitäs uudelleen asentaa ja sitten asentaakin toiselle koneelle mutta se on laitonta.

Compaq SLT 286 :]
Toniman92
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. marraskuuta 2011 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lmgtfy:
Siis korjaan nyt että se on sillon siinä koneessa eikä sitä siirrellä toiseen koneeseen. Uudelleen asennus kuitenkin mahdollista. Ymmärtääksenihän se tarkastaa koneen tiedot (mm. emolevyn, prosessorin sarjanumeron) ja jos oem on asennettu ja vaikka emo hajoaa niin uuden emon myötä pitää soittaa microsoftin tukipalveluun ja selittää tilanne ja näin ollen uudelleen asennus onnistuu. Tietenkin voi huijata että emo hajos ja pitäs uudelleen asentaa ja sitten asentaakin toiselle koneelle mutta se on laitonta.
Jep, OEM version kohdalla.

Toniman.

BPVest
AfterDawn Addict
_
28. marraskuuta 2011 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lmgtfy:
Saisko perustelut laittomuudelle? Microsoftin eulat ei tee mistään asiasta laitonta.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2011 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Teoriassa näin, käytännössä OEM:n pystyy siirtään toiseen koneeseen.

Eikä pitäis olla ees laitonta.
Joo kyl tääläkin on samaa OEM versioo seiskasta jo tullut pariin kertaan asennettua.. en kyllä usko että mitenkään laitonta on, ja miksi olisi?

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikonetta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy