User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 14:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelitietokone 1000?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelitietokone 1000?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Vanter
Newbie
_
12. toukokuuta 2014 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli tarkoitin eri prossua tarkoitin asus geforce gtx 760 jonka hinta 229,90 eli vaiha se ja lisää Windows 8 ja kasaus ja ite lisään näytön ja näppiksen ja sitten se on aika hyvällä mallilla olisin kiitollinen jos teet sen mulle
BPVest
AfterDawn Addict
_
12. toukokuuta 2014 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Yhteensä: 1,108.31

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Vanter
Newbie
_
12. toukokuuta 2014 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin nyt alko näyttää paremmalta ajattelin lisätä nämä siihen A4Tech X7 pelinäppäimistö ja SAMSUNG 24" LED S24C570HL AD-PLS paneeli VGA/HDMI SHOKKIERÄ! Eli nää + toi viime paketti ja toi näppäimistö on 25.30 Ja näyttö 145 eli 170.30?+1,108,31 eli 1,278,60 eli 1278? ja 60 snt
No budjetti ylitty nyt noin karkeasti sanottuna 80? mutta eipä kai se haittaa ja nyt lopuksi haluaisin vielä kuulla mielipiteenne tosta paketista :) kiitos kaikille vastanneille ja auttajille!
AfterDawn Addict
_
12. toukokuuta 2014 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gigabyte GA-Z87-D3HP

Tuosta parempi emolevy viellä mukaan, niin ok.

Jos et jaksa poweria odotella, niin pienempi 500W malli tilalle: link, joka löytyy varastosta.

Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000

HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Vanter
Newbie
_
12. toukokuuta 2014 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tuo emo on 10? kalliimpi ja sitten se olis noin 1290 karkeasti ja melkein 10? postikulut ni se olis vähän alle 1300? eli karkeasti se 1300? maksais tää kaikki mutta ei se nyt sitten loppupeleissä haittaa ja selitäs mulle toi mitä mä en jaksa odotella homma sillä mä en nyt ihan älyä :D

Ja sitten kerrot tänne loppuun mielipiteesi tosta konepaketista mihin on vaihdettu toi sun emolevy ja kerrot mulle että sopiiko ne kaikki yhteen sitten tän pitäis ollakin siinä :)
RatCon
AfterDawn Addict
_
12. toukokuuta 2014 @ 23:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vanter:
selitäs mulle toi mitä mä en jaksa odotella homma sillä mä en nyt ihan älyä :D
Toi poweri jota oot ostamassa, niin sitä ei ole kaupan hyllyllä. Toi mitä ehdotettiin, niin sitä taas on kaupan hyllyllä.
Vanter
Newbie
_
12. toukokuuta 2014 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
selitäs mulle toi mitä mä en jaksa odotella homma sillä mä en nyt ihan älyä :D
Toi poweri jota oot ostamassa, niin sitä ei ole kaupan hyllyllä. Toi mitä ehdotettiin, niin sitä taas on kaupan hyllyllä.
Ahaa :D no onko toi mitä on hyllyllä ni onko paljonkin huonompi? Ja sopiiko tohon? ja sulle toi sama kerro lopuks mitä mieltä tästä konepaketista missä on toi lurluckin emo ja ehkä toi poweri ja sitten ne kaikki muut tuolta ja kerrotko että ne sopii yhteen ja menee tohon koteloon arvostaisin todella jos vastaisit
Senior Member

12 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2014 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äläkä samsungin näyttöä ota missään nimessä, BenQ tai Asus.

Win 10 Pro | Intel i7 8750h | GTX 1060 6GB | 32GB DDR4 | 500GB NVMe SSD + 1TB HDD
Vanter
Newbie
_
13. toukokuuta 2014 @ 00:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Legitti:
Äläkä samsungin näyttöä ota missään nimessä, BenQ tai Asus.
No linkkaa mulle joku hyvä sitten ja samalla perustele miksi ei samsungia missään nimessä?
1pertti
AfterDawn Addict
_
13. toukokuuta 2014 @ 00:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Kai tiedät että Win7 kuolee kohtapuoliin, ja Win8.1:llä pärjäisit päivitysten kanssa pidempään ?
On tietysti totta, että Win8.1:n tuki jatkuu pitempään, mutta huhut Win7:n "kuolemasta" ensi vuonna ovat suuresti liioiteltuja.

Nykynäkymin Win7:n perustuki päättyy ensi tammikuussa, mutta päivityksiä julkaistaan vielä viisi vuotta sen jälkeen eli 14.1.2020 tulevat viimeiset päivitykset jakeluun ellei sitä ennen julkaista Service Pack 2 -päivitystä. SP2:n julkaisu näin suositulle käyttöjärjestelmälle tuntuisi todennäköiseltä.

Kun reilu kuukausi sitten kohistiin Windows XP:n elinkaaren päättymisestä, kyse oli nimenomaan tietoturva- yms. päivitysten loppumisesta. Tuotteen perustukihan oli päättynyt jo 2009. Ei tämä Win7:kaan ensi vuonna kuole.
Vanter
Newbie
_
13. toukokuuta 2014 @ 01:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä tuli sellainen ongelma että toi näytön ohjain on valmiiksi yli kellotettu ja minun suunnitelmiin ei kellottaminen kuulunut joten nyt tarvisi taas apuja
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2014 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä tuli sellainen ongelma että toi näytön ohjain on valmiiksi yli kellotettu ja minun suunnitelmiin ei kellottaminen kuulunut joten nyt tarvisi taas apuja
...niin?

kelloja nostettu 5-50mhz alkuperäisistä, ei sillä ole sen kummemmin merkitystä...

asia vaikuttaa koneesi käyttöön yhtä paljon kuin vessakäyntiisi se että vessapaperi on vaihtunut valkoisesta paperista punaiseen

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Vanter
Newbie
_
13. toukokuuta 2014 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti:
...niin?

kelloja nostettu 5-50mhz alkuperäisistä, ei sillä ole sen kummemmin merkitystä...

asia vaikuttaa koneesi käyttöön yhtä paljon kuin vessakäyntiisi se että vessapaperi on vaihtunut valkoisesta paperista punaiseen
Niin ja sitten kummiskin kone kuumenee ja prossu räjähtää :/ no katselen itse netistä tuosta näytön ohjaimesta sitten enemmän tietoa
Member
_
13. toukokuuta 2014 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se tehtaalla ylikellottaminen on vain mainoskikka. Itse vetelen 170mhz korkeammilla kelloilla kuin referenssi gtx 570 eikä sitä kuule/näe mistään. Ja miks rossu räjähtäis jos näyttis ei kestä? :D Maksimissaan pari astetta korkeammat lämmöt noin pienillä kellotuksilla.

Ja miksi vaihot näyttiksen huonompaan? (280X 760:neen)

Pöytäkone: i5-3570k <>True Spirit 120 <> Asrock Z77 Pro3 <> Palit GTX 570 SP <> 8GB <> SMG F3 1TB <> SMG 830 Series 128GB-SSD <> Fractal Design R4 <> XFX 550W <> Windows 7 Home Premium

Lisälaitteet: Logitech G500 <> DELL U2412M <> Superlux HD 330 <> QPAD MK-50

Ja tietty löytyy nuhapumppu HP 530 läppärikin myös
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2014 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Niin ja sitten kummiskin kone kuumenee ja prossu räjähtää :/ no katselen itse netistä tuosta näytön ohjaimesta sitten enemmän tietoa

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti:

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2014 @ 09:27

Vanter
Newbie
_
13. toukokuuta 2014 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PC_Forever:
Se tehtaalla ylikellottaminen on vain mainoskikka. Itse vetelen 170mhz korkeammilla kelloilla kuin referenssi gtx 570 eikä sitä kuule/näe mistään. Ja miks rossu räjähtäis jos näyttis ei kestä? :D Maksimissaan pari astetta korkeammat lämmöt noin pienillä kellotuksilla.

Ja miksi vaihot näyttiksen huonompaan? (280X 760:neen)
Vaihoin huonompaan että pysyy budjetissa :) oli meinaa 60?-70? halvempi näyttis ja toikin on kuulemma hyvä näyttis

Mutta olisko toi nyt hyvä paketti että mitään ei tarvis vaihtaa niinku esim onko kaikki osat sopivia koppaan sopiiko osat toisiinsa ja onko toi paketti ylipäätänsä hyvä tollasena eli toi ylin setti johon vaihetaan parempi emo jonka lurluck linkkasi ja ehkä vaihtuu toi poweri myös jonka lurluck linkkasi niin olisiko toi setti hyvä mielipiteet esiin kiitos :)
BPVest
AfterDawn Addict
_
13. toukokuuta 2014 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 1pertti:
Kun reilu kuukausi sitten kohistiin Windows XP:n elinkaaren päättymisestä, kyse oli nimenomaan tietoturva- yms. päivitysten loppumisesta. Tuotteen perustukihan oli päättynyt jo 2009. Ei tämä Win7:kaan ensi vuonna kuole.
Win 7 ei kuole ihan heti. En vaan näe mitään järkee maksaa täyttä hintaa Win 7 käyttiksestä. Win 7 maksaa saman mitä 4 vuotta sitten vaikka käyttöikä on selkeesti lyhempi.

Mutta olisko toi nyt hyvä paketti että mitään ei tarvis vaihtaa niinku esim onko kaikki osat sopivia koppaan sopiiko osat toisiinsa ja onko toi paketti ylipäätänsä hyvä tollasena eli toi ylin setti johon vaihetaan parempi emo jonka lurluck linkkasi ja ehkä vaihtuu toi poweri myös jonka lurluck linkkasi niin olisiko toi setti hyvä mielipiteet esiin kiitos :)
(Ite ottasin AMD:n prossun ja 280X näyttiksen jne.)

Poweri ja emo vaihtoon ja sit toi http://i61.tinypic.com/2j11v8p.jpg setti on hyvä.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2014 @ 17:02

Vanter
Newbie
_
13. toukokuuta 2014 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli vaihan sen lurluckin sanoman emon ja poweri ni sit hyvä?
BPVest
AfterDawn Addict
_
13. toukokuuta 2014 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli vaihan sen lurluckin sanoman emon ja poweri ni sit hyvä?
Joo.

Vanter
Newbie
_
14. toukokuuta 2014 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siitä viälä että mitä kaikkee joudun itse asentaa niitä ohjelmia kun niitä ei tullu mukaan ja onko vaikee homma?
Moderator

6 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2014 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siitä viälä että mitä kaikkee joudun itse asentaa niitä ohjelmia kun niitä ei tullu mukaan ja onko vaikee homma?
Asennat ensin käyttöjärjestelmän, sitten virusturva ja ajurit ja sen jälkeen haluamasi ohjelmat (nettiselain, office-paketti, skype, mitä vaan käytätkin). Ei ole vaikeaa, jos olet koskaan mitään koneelle asentanut.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
AfterDawn Addict
_
14. toukokuuta 2014 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttöjärjestelmän asennus ohje
- Microsoft.com
- Youtube - Installing Windows 8.1 PRO
- Youtube - Windows 8.1 asentaminen osa 1
- Youtube - Windows 8.1 asentaminen osa 2

Virtustorjunta
Maksullisia: F-Secure, Norton...
Ilmaisia: Avast, AVG
Avastia olen itse käyttänyt ja tyytyväinen ollut, asetuksista saa vaihdettua hiljaisen/pelitilan päälle, jolloin ei tule turhia ilmoituksia.

Perusohjelmia
Selain: Firefox, Chrome, Internet Explorer
Adobe Shockwawe
Flash Firefox selaimeen: Adobe Flash Player
Puhdistus ohjelma: CCleaner
Java

Ajurit Gigabyte GA-Z87-D3HP Emolevylle
Gigabyte.com - GA-Z87-D3HP
Support & Downloads kohdasta valitse käyttöjärjestelmä Windows 8.1 64b. Asenna Audio, Chipset, LAN ja SATA ajurit.

Näytönohjaimen ajurit Nvidia - GTX 760 - Windows 8.1 64b

Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000

HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Mainos
_
__

_
Kareemu
Newbie
_
24. toukokuuta 2014 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mikäs oli lopputulos? Haluaisin itsekin samanlaisen koneen, mutte en ymmärrä mitä piti vaihtaa.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelitietokone 1000?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy