En hirveästi itse ole näihin masiinoihin kovin paljoa perehtynyt, joten kertokaa te viisammat, olisiko tässä käyttötarkoitukseeni sopivat romut?
Eli kone olisi tulossa ihan peruskäyttöön(nettiselailu, vähäinen kuvan- ja teksinkäsittely, jotain muita toimistotyökaluja mahdollisesti, elokuvia, kevyttä jotain league of legends tasoista pelaamista ehkä jne..) En siis mitään ultrapelikonetta ole hakemassa, mutta kaikki ihan perustoiminnot tulisi rullata suht sulavasti ilman turhia hidasteluita. Ajattelin, että itse kyhäilemällä saisin vähäsen enemmän tehoa pienemmällä rahalla, kuin ostamalla valmiin koneen.. Tässä osat:
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sotamies71: En hirveästi itse ole näihin masiinoihin kovin paljoa perehtynyt, joten kertokaa te viisammat, olisiko tässä käyttötarkoitukseeni sopivat romut?
Ja käyttöjärjestelmäksi windows 7 professional 64bit
Omasta mielestä ihan kelvolliset setit, mutta haluan varmistua nyt, ettei joku ole pielessä vielä.
Kerros sinä mitä löytyy ? kokemusta yhtään, Winukka valmiina , joku kotelo +?
Kasaat itse ja ostat mistä parhaiten löytyy.
Kelpaako ehdotukset edes siedettävästä laadusta vai onko kriteeri halpistarjouksesta romua ja roinaa .
perk perskiven halpiksia.