sopivatko osat yhteen ja toimiiko kone
|
|
hookkan10
Newbie
|
3. elokuuta 2012 @ 23:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. elokuuta 2012 @ 23:09
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
3. elokuuta 2012 @ 23:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaupaks Jimms
Prossu 965BE
Emo 970 piirisatsilla
poweri XFX 550
Kovo Spinpoint F3
Näyttis joku parempi
Muisti ja koppa voi olla sama.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
hookkan10
Newbie
|
3. elokuuta 2012 @ 23:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Kaupaks Jimms
Prossu 965BE
Emo 970 piirisatsilla
poweri XFX 550
Kovo Spinpoint F3
Näyttis joku parempi
en tee mitää 1T kovalevyllä kyl toi 500gt riittää mulle ku on toinenkin 500gt ulkonen
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. elokuuta 2012 @ 23:42
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
3. elokuuta 2012 @ 23:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hookkan10: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Kaupaks Jimms
Prossu 965BE
Emo 970 piirisatsilla
poweri XFX 550
Kovo Spinpoint F3
Näyttis joku parempi
en tee mitää 1T kovalevyllä kyl toi 500gt riittää mulle ku on toinenkin 500gt ulkonen
1T levy on selkeesti nopeempi. Kovo on kummiski koneen hitain osa, en näe järkee hidastaa sitä hitainta osaa lisää.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
hookkan10
Newbie
|
4. elokuuta 2012 @ 00:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hookkan10: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Kaupaks Jimms
Prossu 965BE
Emo 970 piirisatsilla
poweri XFX 550
Kovo Spinpoint F3
Näyttis joku parempi
1T levy on selkeesti nopeempi. Kovo on kummiski koneen hitain osa, en näe järkee hidastaa sitä hitainta osaa lisää.
mutta jos on suurempi kapasiteettinen kovalevy miten se nopeuteen riippuu ?
Sori jos en osaa mut ?
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
4. elokuuta 2012 @ 13:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Teran kovot on selkeesti nopeempia. Useempi platta, tiheempi tallennus tai muuten vaan suurempi panostus tekee sen. Eron huomaa.
|
hookkan10
Newbie
|
5. elokuuta 2012 @ 01:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2012 @ 01:09
|
rick79
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. elokuuta 2012 @ 05:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos sitä nopeutta halutaan niin kannattaa hommata SSD-levy ja siihen kylkeen varastolevyksi vaikka se spinpoint tai tuo seagate minkä linkin laitoit.
Edit: Mutta kannattaa silti vaihtaa osat Bpvestin ehdottamiin. Hinta ei kuitenkaan muutu ratkaisevasti, mutta kone on huomattavasti parempi.
TuplaEdit: Tuo sun ja kaveris kasaama paketti maksais 436,30?. Tuossa on sulle mun kasaama paketti Jimm´s:stä hintaan 595,90?. Eli hintaeroa 159,60?. Se ei ole mitään verrattuna siihen tehoeroon minkä saat aikaan valitsemalla tuon mun kasaamaan paketin, se kestää aikaa paremmin kuin tuo teidän kasaama.
Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2012 @ 05:17
|
hookkan10
Newbie
|
6. elokuuta 2012 @ 03:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rick79: Jos sitä nopeutta halutaan niin kannattaa hommata SSD-levy ja siihen kylkeen varastolevyksi vaikka se spinpoint tai tuo seagate minkä linkin laitoit.
Edit: Mutta kannattaa silti vaihtaa osat Bpvestin ehdottamiin. Hinta ei kuitenkaan muutu ratkaisevasti, mutta kone on huomattavasti parempi.
TuplaEdit: Tuo sun ja kaveris kasaama paketti maksais 436,30?. Tuossa on sulle mun kasaama paketti Jimm´s:stä hintaan 595,90?. Eli hintaeroa 159,60?. Se ei ole mitään verrattuna siihen tehoeroon minkä saat aikaan valitsemalla tuon mun kasaamaan paketin, se kestää aikaa paremmin kuin tuo teidän kasaama.
joo mut toi 430 on jo ihan melkeen limitti budjekti et kyl mä ny pari kymppiä voin lisätä mut satanen :S. ja tosta SSD kovelevy on myös kallis ku pitää hankkia sit toinenki kovalevy. MUT voikko laittaa ton bpvestin linkin kun en löytäny sitä :D
|
rick79
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. elokuuta 2012 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitähän tarkotat? Ei BPVest oo laittanu mitään linkkiä..
Edit: Osta tuo mun paketti ja säästä pikkasen rahaa niin ostat vaikka ens kuussa tuon näytönohjaimen. Usko mua, se ois järkiratkasu.
Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. elokuuta 2012 @ 10:25
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
6. elokuuta 2012 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkotin Spinpointtia ja ottasin sen ennemmin ku ton Seagaten. Jimms ei enää myy sitä spinpointtia, kummallista.
|
hookkan10
Newbie
|
6. elokuuta 2012 @ 21:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Tarkotin Spinpointtia ja ottasin sen ennemmin ku ton Seagaten. Jimms ei enää myy sitä spinpointtia, kummallista.
mut tos springpointissa on 32 mb catcheä ja toises on 64?
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
6. elokuuta 2012 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hookkan10: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Tarkotin Spinpointtia ja ottasin sen ennemmin ku ton Seagaten. Jimms ei enää myy sitä spinpointtia, kummallista.
mut tos springpointissa on 32 mb catcheä ja toises on 64?
Ei vaikuta yhtään mitään.
|
hookkan10
Newbie
|
6. elokuuta 2012 @ 23:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
6. elokuuta 2012 @ 23:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvältä näyttää.
Seagate osti Samsungin, sen takia Spinpointteja saa kans Seagaten "valmistamana".
|
hookkan10
Newbie
|
7. elokuuta 2012 @ 01:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt ku rupesin vähän opiskelemaan tätä kokoamista niin huomasin et tossa emolevyssä on 6 serial ATA III eli 6GB/s mut toi spinpointin kovassa on serial ATA II eli 3GB/s oleva liitin tarkottaako et toi kova ei mee tohon emolevyyn? vai löytyykö sieltä myös se Serial ATA II liitin?
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
7. elokuuta 2012 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
SATA II-kovo toimii yhtä hyvin SATA III-porttiin liitettynä, sama kaapelikin käy.
|