User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 11:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tällaista konetta oon ajatellu, apuja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tällaista konetta oon ajatellu, apuja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
manoeva
Newbie
_
11. kesäkuuta 2012 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vanha kone sano sopimuksensa irti ja nyt olis tarkotus tilata osat Silentrigistä ja kokeilla rakentaa itse uusi.
Kovo, dvd-asema ja windows 7 löytyy.
Aattelin ensin pärjätä tuolla prossun näytönohjaimella, kun ei aluksi ole tarvetta kuin kevyeen pelailuun. Myöhemmin sit kun tarve tulee, ostan näyttiksen ja toisen muistikamman.

Ostoskorisi sisältö
Toimituskulut 11,25?
Yhteensä 574,75?

Super Flower Golden Green Pro 450W, MUROTARJOUS!
Saatavuus
Varastossa
65,00?

ASRock Z77 Pro3, Z77
Saatavuus
Varastossa
99,80?

Intel Core i5-3570K, 4 x 3.40GHz, 77W, boxed
Saatavuus
Tilapäisesti loppunut
Toimitusaika
3-6 päivää
225,00?

TeamGroup Elite 4GB PC3-10667U CL9-9-9-24 (DDR3-1333)
Saatavuus
Varastossa
21,90?

Rosewill RANGER (INC. PSU Filter)
Saatavuus
Varastossa
46,90?

OCZ Agility 3 120Gb, 2,5"
Saatavuus
Varastossa
104,90?

Onko tuosta SSD-levystä mihinkään ja miten asennus tohon koppaan sujuu? Parannus ehdotuksia?
edit: hinta max 600

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2012 @ 14:23

AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2012 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

vaihda kovo sampan ssd:levyksi,
ja näyttis radeon 6850,
pääset pelaamaan paremmin heti,eikä tuo phenomi häviä kovin paljoa intelin prossuille
E:osat on jimmsistä

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2012 @ 18:05

ajaJako
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2012 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lukeeko viestissäsi, että rakennat itse?
link
Toimiva lähtö, mutta vaatii muutkin osat. Ivyn integroidulla et pärjää.
Mainos
_
__

_
manoeva
Newbie
_
12. kesäkuuta 2012 @ 00:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Geretin paketti on kyllä hyvä. Varmaan tilaan ton samsungin ssd:n erikseen. (muut silentrig)
Kesällä on niin kiireistä että en tosiaan pelais varmaan mitää raskaampaa kuin Diablo 2/Half-life 1 modit, sekin satunnaisesti, joten 2 kuukauden päästä kun on aikaa ja rahaa niin pistän noin 250 ekee näyttiksee (sitten Guild wars 2 jos on tullu). Siksi olis hienoa saada parhain mahdollinen pohja tällä budjetilla.

Kaikkien osien tilaus 2 kk jälkeen ei oo mahdollista sillä tarvin jotain jolla kuunnella musiikkia, katsella videoita ym. kun edellinen kone on sökö, eikä tää 2k alun kone meinaa näitäkään jaksaa.

Tämä olis pitäny lisätä jo alkuperäseen viestiin, mutta kiitos vastauksista kuitenkin. Ja kyllä ajaJako, aion rakentaa itse.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tällaista konetta oon ajatellu, apuja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy