User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 13.8.2025 / 11:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tarvitaan apua uuden koneen hankkimisessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tarvitaan apua uuden koneen hankkimisessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heblaa
Newbie
_
3. tammikuuta 2012 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens!Eli olisin uutta pelikonettahankkimassa,sellasta oon kuullu että on järkevämpää kasata osista kun ostaa pakettia.Mutta kun mulla on sellainen ongelma että minä en tiedä koneista yhtään mitään! Eli voisko joku auttaa mua. Hinta sais olla maksimissaan 600 euroa.
Kiitos!
Moderator

6 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2012 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Budjettiin pitää varmaan sisällyttää myös kasaus ja käyttöjärjestelmä? Niiden kanssa pelitietokoneen kasaaminen 600 euroon tekee aika tiukkaa, kun käyttis maksaa satasen ja kasauskin halvimmillaan 30? Systemastoressa. Tämä paketti menee jonkin verran yli 600 euron, mutta rahoilleen saa vastinetta laadukkaan koneen muodossa. Koteloksi kannattaa vaihtaa Cooler Master, jonka löysin vasta paketin kasaamisen jälkeen: http://www.systemastore.fi/product_info...oducts_id=46973

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tarvitaan apua uuden koneen hankkimisessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy