User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 14:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > thor vingtor
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Thor vingtor
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Thorn1
Suspended due to non-functional email address
_
3. heinäkuuta 2012 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko järkevä ostos, vai saako tuohon 600 hintaan paremman itse rakentamalla?
http://cdon.fi/kotielektroniikka/thor_v...-_w7hp-19225890
Juustokakku
Newbie

4 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2012 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensinnäkään älä IKINÄ osta pakettikonetta ne ovat suurrimaksi osakseen ylihinnoiteltuja p*sk*ja. Itse kasaama kone kannattaa aina paitsi jos ei halua rahoille vastinetta ja haluaa pelata pelejä huonoimmilla resoluutioilla. Itse en sulle osaa tuolla budjetilla konetta kyhätä mutta kyllä se mahdollista kuitenkin on. Ja muuten onko sulla näyttö valmiina omasta takaa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2012 @ 22:18

Thorn1
Suspended due to non-functional email address
_
3. heinäkuuta 2012 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostan näytön myös.
Juustokakku
Newbie

4 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2012 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tällä 600 euron budjetilla?
miDy
Member

5 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2012 @ 23:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juustokakku:
Ensinnäkään älä IKINÄ osta pakettikonetta ne ovat suurrimaksi osakseen ylihinnoiteltuja p*sk*ja. Itse kasaama kone kannattaa aina paitsi jos ei halua rahoille vastinetta ja haluaa pelata pelejä huonoimmilla resoluutioilla. Itse en sulle osaa tuolla budjetilla konetta kyhätä mutta kyllä se mahdollista kuitenkin on. Ja muuten onko sulla näyttö valmiina omasta takaa?
Paitsi että toi ei oo pakettikone ne kasaa CDONin tyypit siellä jossain.

Asuksen kone: Asus P8H67-M PRO/Intel i7 2600 3.4GHz/Asus GeForce GT 545 3GB/16GB (4x4GB) DDR3 1333MHz/Seagate Barracuda 1Tb 7200 RPM/AcBel joku kiinanpommi/Windows 7 Home Premium 64-bit
Oheislaitteet: Asus VE248/Microsoft Sidewinder X4/Steelseries Siberia V2/Logitech G400 & Roccat Sota/LG FB162/Logitech Driving Force GT
Juustokakku
Newbie

4 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2012 @ 23:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miDy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juustokakku:
Paitsi että toi ei oo pakettikone ne kasaa CDONin tyypit siellä jossain.
Aha tuossa mulla sitten tais tulla virhe mutta itse kasattu kone(jos TAITO ja HALU riittää) on parempi ja sitä paitsi se tuntuu itsestäkin vielä paremmalta kun katsoo koneen sisään ja mietit että "kyllä mä sitten olen fiksu kasasin koneen jne." Siinä tulee mahtava tunne kun näkee oman työnsä tuloksen(jos se siis on onnistunut).
ajaJako
Senior Member
_
4. heinäkuuta 2012 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Väitit tuossa toisessa avauksessasi hinnaksi 550?
Winukka 100? kopalle jää 450? sillä ei kasaa uusista osista parenpaa. Jos vertaat kikamarketin aakeriin niin tuo on jees, mutta CDON tarjoukset on huonontuneet, niiden tonnin vehkeet ++tarjoukset on loppu.
Tuo paketti on kasattu ihan kohtuullisista osista mutta alarajaa myöten, ei mikään pelikone mutta tuolla rahalla on toimiva hankinta, jos tarvitset koneen nyt, anna palaa.
Juustokakku
Newbie

4 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2012 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten aikaisemmin sanoin tuolla rahalla vaikea saada pelikonetta tarvitset parisataa niin sellainen olisi mahdollinen.
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2012 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prossu ja näyttis tossahan on iha mopoja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2012 @ 12:32

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > thor vingtor

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy