Tarvitsisin apua koneen osien valkkaamisessa.
Kone saisi maksaa about 1000 euroa ja siinä pitää olla mukana antenniverkon tv-kortti.
Kone tulisi peli- ja videon/kuvan käsittelykäyttöön ja tv:n katseluun, peleistä mm. The Sims 3 ja GTA IV:n täytyy pyöriä mukavasti. Kone todennäköisesti joutuu kovaan pelikäyttöön.
Käyttiksenä vaikkapa Windows 7.
Kasaus ja testaus hinta myös mukaan, kun ei oikein itse luonnistu.
Kotelossa USB paikat yläosassa mielellään.
Sitten lisähintaa saa tuoda näyttö 100-200 euroa.
Eli yhteensä alle 1200 paketti ja mielellään vielä samasta verkkokaupasta Suomen puolelta.
Siinä nyt alkuun jonkin sortin pelikonetta. Mikäli itse kuitenkin rohkenisit kasaamaan tai ainakin asentamaan Windowsin itse, säästäisit siinä tietysti 30-80 euroa... Jonka hinnan voisi pistää tehokkaampaan näytönohjaimeen, vaikka tuolla
Palitillakin pelit pyörii varsin mukavasti.
Itsellä nyt ollut samainen kortti kuukauden päivät, eikä ole mikään peli vielä laginut häiritsevästi. GTAIV:tä tosin en ole kerennyt vielä pelaamaankaan, mutta eiköhän sekin ihan hyvin tuolla setillä pyöri.
Sims 3 ei taas vaadi oikeastaan mitään kummoista konetta pyöriäkseen, joten GTAIV on se peli joka noista kahdesta siitä tehosta enemmän hyötyy.
Prossuna on tän hetken tehokkain AMD, josta saa vielä tarvittaessa revittyä tehoa irti reilusti lisää.
Siinä minun ehdotukseni, joku Inteleistä enemmän tietävä pistäköön oman ehdotuksensa jos tarvetta on.
Toi asennus onnistuu kyllä itsekkin, kasaus ei, mutta noista seagaten kiintolevyistä on vähän huonoa kokemusta - 2kpl 500gb levyä särkyi puolessa vuodessa.
Jos ottais sitte ton tv-kortin pois ja laittais ne rahat parempiin osiin, sen voi ostaa kyllä joskus myöhemmin.
Juu Seagatelta tosiaan oli tuossa jokin aika sitten ongelmia noitten kovalevyjensä kanssa, ilmeisesti ohjelmistossa vika tai jotain vastaavaa, joka rikkoi noita levyjä. Itseäkin hieman oudoksutti ostaa Seagatea tuon takia, mutta uskaltauduinpa kuitenkin.
Western Digitalia sitten tai Samsungia. Ellei Seagatea tahdo ottaa.
Tuo linkkisi ei jostakin syystä toimi, ainakaan itsellä. Eikä tuotetta löytynyt haullakaan Jimmsistä.