Moro,
Tietokone hankinnassa, vinkit ja kommentit tervetulleita.
Budjettina tietokoneella on 1200e sisältäen käyttiksen ja 24" näytön.
Kuvassa kasaamani paketti. En ole varma sopivatko esim kaikki osat yhteen, joten myös siinä suhteessa toivoisin tarkistusta.
Jos Gtx660Ti hinta menee yli budjetin niin onko tuo valittu radeon hd7850 hyvä veto vai löytyisikö järkevämpää radeoneista?
Taidan kasata koneen itse; pitääkö tarvittavat piuhat tilata erikseen vai miten noissa komponenteissa tulee liitäntöjä mukana?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RustyCrap: Jos Gtx660Ti hinta menee yli budjetin niin onko tuo valittu radeon hd7850 hyvä veto vai löytyisikö järkevämpää radeoneista?
Taidan kasata koneen itse; pitääkö tarvittavat piuhat tilata erikseen vai miten noissa komponenteissa tulee liitäntöjä mukana?
660 Ti:n suosittelen odottamaan, siitä on jo jotain testejä ja on löynyt jopa 7970:n joissakin. Hinta on kuulemma samaa luokkaa 7850:n kanssa.
Kone kannattaa kasata itse. Kaikki piuhat tulee mukana.
joo,ota tuo xfx jimmsistä,tai sitten postien kanssa samaan hintaan melkein
http://www.pixmania.fi/fifi/naytonohjai...76952--art.html Tehokkaampi kuin tuo 7850,itsellä menee Tribes Ascend Tuon kortin,ja x6 phenom 1600T 3.4Ghz kanssa kaikki tapissa,ja lämmöt rasituksessa ollut ilman tuulettimen säätöjen näpräystä suurimmillaan 63*C
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit