Hei, minulla on nyt sellainen ongelma että koneeni menee päälle mutta näyttö ei reagoi mitenkään, näyttössä virta pyörii mutta se ei edes huomaa näyttistäni, en tiedä mikä on ongelmana, pudotin kyllä limua koneen sisälle mutta vaihdoin rikkinäiset osat, emon vaihdoin koska siihen tippui limua, poweri meni p@skaksi eli vaihdoin corsairin silent hx620w, gtx 275 vaihdoin uuteen ja en muuta, emoksi käytän vanhaa am2 kantaista M2N-SLI emoa. Olen koittanut kaikkea, vaihtaa näytönohjainta, uusi PSU, 2 näytöllä, 2 koneella (toisella koneella näyttö reagoi eli se on varmaankin koneessa ongelmana, mutta olen pyyhkinyt kumilla jotta jännite lähtisi komponenteista pois, sitten tämä saattaa ola syy mutten tiedä varmasti, kone on saanut n 3-5 virtapiikkiä eli voisiko olla mahdollista että osat ovat kaikki hajalla, kaikki valot, fanit jne lähtevät päälle ja kuulen kun kovo pyörii mutta miksi näyttö ei mene päälle, minulla on vga näyttö eli käytin DVI-VGA adapteria mutta ei toimi, se toinen kone on pelkkä vga koska näyttis on aika vanha mutta siinä toimii normaalisti, eli mistä kiikastaa (sori kun tämä meni hieman pitkäksi)
Itselläni ainakin tuli sama ongelma koneeseen ilman syytä (Näyttö on vaan mustana mutta toimii kyllä.) joten vein koneen huoltoon ja oli biosia jne päivitelty mutta olennaisin seikka taisi olla se näytönohjaimen vaihto joten luulen että sinun näytönohjaimesi on nähnyt päivänsä.