Kasasin tämmöisen koneen lapstoresta, mutten ole varma osien yhteensopivuudesta, enkä tiedä näistä muutenkaan juuri mitään. Mikäli joku osa on käymässä jo vanhaksi, ei toimi muiden osien kanssa, ei sovi koteloon tai mikäli jotain puuttuu, laittakaa linkkiä parempaan. Hinta ei tuosta paljon korkeammalle kärsisi nousta. Niin ja siis pelikonetta oon täs hankkimas.
ASUS HD6870 DIRECTCU PCI-E 1GB GDDR5 KAMPANJA
155.00EUR
2GB 1333MHZ DDR3 NON-ECC CL9 DIMM
43.80EUR
ANTEC ONE HUNDRED GAMING CASE ATX KAMPANJA
46.00EUR
Phenom II X4 965BE/AM3 3.4GHz 8MBL2 125W
122.20EUR
Tuo Corsairin virtalähde on halpasarjaa, se kannattaa jättää hyllyyn. Muisteista en tiedä, onko tuossa kahden tuollaisen kamman hinta, vai miten, mutta laita neljä gigaa muistia. Prossuksi kannattaa ottaa halvempi, mutta käytännössä aivan sama prossu 955BE. Emolevyksi uusi AM3+-lankku, niin päivitettävyys on parempi. Prossulle kannattaa ostaa erillinen jäähy (esim. Cooler Master Hyper TX3, nuo AMD:n mukana tulevat ovat aika äänekkäitä.
Joo eli muistikampoi on 2kpl tuos hinnas. Vaihdanpa Axun linkittämän powerin, Sokarin emon ja prossuista jommankumman vähän tilanteesta riippuen. Koneesta saa lähtee melkone meteli et se mua haittaa, joten laitan prossulle hiljaisemman jäähyn myöhemmin mikäli on tarvis. Näyttiksessä ei ilmeisesti ollu mitään vikaa ja koko höskä mahtuu tuohon koteloon?
E:Tämmöstä ajattelin laitella tilaukseen eli Axun muisti, emo, poweri ja prossu ja loput poimin itse. Tässä ei liene enään mitään vaihdettavaa? Täytyy tuota prossua vaihtaa myöhemmin jos tuntuu että alkaa vanhaks käymään..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rouzku: Joo eli muistikampoi on 2kpl tuos hinnas. Vaihdanpa Axun linkittämän powerin, Sokarin emon ja prossuista jommankumman vähän tilanteesta riippuen. Koneesta saa lähtee melkone meteli et se mua haittaa, joten laitan prossulle hiljaisemman jäähyn myöhemmin mikäli on tarvis. Näyttiksessä ei ilmeisesti ollu mitään vikaa ja koko höskä mahtuu tuohon koteloon?
E:Tämmöstä ajattelin laitella tilaukseen eli Axun muisti, emo, poweri ja prossu ja loput poimin itse. Tässä ei liene enään mitään vaihdettavaa? Täytyy tuota prossua vaihtaa myöhemmin jos tuntuu että alkaa vanhaks käymään..
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..